قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی مطرح کرد:

ارتقای دانش حقوقی مددجویان با برگزاری کارگاه های آموزشی

1398/07/16 - 14:46 - کد خبر: 3776 نسخه چاپی

نصر: قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی به برگزاری کلاس‌های آموزشی از جمله «حقوق شهروندی» و «حقوق خانواده» به مددجویان اشاره کرد و گفت: 67 کارگاه‌ آموزشی برای سه هزارو 167 مددجوی استان با حضور اساتید و کارشناسان حقوقی در شش ماه نخست سال جاری برگزار شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، غلامعلی ملامهدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: طی شش ماه نخست سال جاری، 667 مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده و 68 پرونده حقوقی مددجویان در مراجع قضایی پیگیری شده است.

وی خدمات حقوقی و قضایی را یکی از ضرورت‌های توانمندسازی اقتصادی و فرهنگی خانوارهای مددجویان دانست و افزود: احقاق حقوق مددجویان در دعاوی حقوقی و کیفری، ارتقای دانش حقوقی و آشنایی با حقوق خانواده از جمله سیاست‌های تسریع در توانمندسازی است که توسط کمیته امداد وکلای نیکوکار ارائه می‌شود.

وی با یادآوری تفاهم نامه این نهاد با کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی، اظهار کرد: طبق این تفاهم نامه، تنظیم هر نوع سند برای مددجویان در دفاتر اسناد رسمی با 50 درصد تخفیف انجام می‌شود.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین این نهاد و کانون وکلای دادگستری و سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان شرقی به‌ منظور بهره‌مندی مددجویان از خدمات حقوقی و مشاوره‌ای، افزود: طبق این تفاهم‌نامه‌ها ارائه خدمات حقوقی در کلیه موضوعات حقوقی، جزائی و خانواده به مددجویان تحت حمایت این نهاد به ‌صورت رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارتقای دانش حقوقی مددجویان با برگزاری کارگاه های آموزشی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار