معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفتگو با نصر هشدار داد:

احتمال بازگشت محدودیت ها در بازار تبریز در آستانه سال نو

1399/11/25 - 21:50 - کد خبر: 37730 نسخه چاپی

نصر: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: اگر شرایط این گونه پیش برود و همچنان شاهد افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان باشیم، احتمال بازگشت مجدد محدودیت ها وجود دارد.

به گزارش نصر، "عباسعلی درستی" در گفتگو با خبرنگار نصر با بیان این که در استان، سه شهرستان از وضعیت زرد به وضعیت نارنجی تبدیل شده اند، تصریح کرد: در حال حاضر چهار شهرستان استان، عجب شیر، جلفا، سراب و آذرشهر در وضعیت نارنجی؛ همچنین ۹ شهرستان در وضعیت زرد ‌و هشت شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند و در حال حاضر نیز، تبریز در وضعیت زرد قرار دارد.
وی با اشاره به این که در روزهای گذشته عوامل متعددی دست به دست هم دادند تا شاهد افزایش آمار کرونا در استان باشیم، تصریح کرد: عوامل متعددی در تبدیل وضعیت شهرها وجود دارد که از جمله آن ها می توان به میزان پایین رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، برگزاری مراسمات در روزهای گذشته، نزدیک شدن به عید و حضور بیشتر مردم در بازار و... اشاره کرد.
درستی از کاهش 6 درصدی رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم ۸۰ الی ۸۵ درصد است که نسبت به گذشته، شش درصد کاهش داشته است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که از چهارشنبه این هفته ورود به وادی رحمت تبریز ممنوع خواهد شد، افزود: اگر شرایط این گونه پیش برود و همچنان شاهد افزایش آمار ابتلا به کرونا در استان باشیم، احتمال بازگشت مجدد محدودیت ها وجود دارد و با توجه به این که کم کم به آستانه عید نیز نزدیک می شویم، اگر شاهد شلوغی بازار باشیم، ناچارا محدودیت ها اعمال خواهند شد.
انتهای پیام/
احتمال بازگشت محدودیت ها در بازار تبریز در آستانه سال نو فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار