مربی تیم تراکتور؛

نگرانی هواداران را درک می‌کنیم

1399/11/25 - 14:00 - کد خبر: 37697 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم تراکتور با بیان اینکه «نگرانی هواداران را درک می‌کنیم»، گفت: امیدوارم مقابل سایپا سه امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش نصر، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا، اظهار داشت: دیدار مقابل سایپا اگرچه آخرین دیدار نیم‌فصل نخست‌مان است، اما با توجه به برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ، فاصله‌ای میان دو نیم‌فصل وجود ندارد. این بازی برای ما بسیار مهم است.
وی افزود: سایپا یک تیم جوان، دونده و باانگیزه بالا است که در خانه خودش حریف سختی برای همه تیم‌ها به حساب می‌آید. این تیم بازیکنان باکیفیتی دارد که کار را برای ما سخت می‌کنند، اما امیدوارم در این دیدار از فرصت‌ها استفاده کنیم و تاکتیک‌های خود در زمین را به اجرا بگذاریم.
مربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: طی هفته‌های گذشته در بحث نتیجه کمی دچار نوسان بوده‌ایم که این موضوع هواداران را نگران کرده است. البته آنها کاملاً حق دارند، چون تراکتور یک تیم معمولی نیست و تیمی بزرگ با هوادارانی پرشور و بی‌شمار است. وجود این هواداران، مسئولیت مدیران و اعضای تیم را بیشتر می‌کند که امیدوارم تمام بازیکنان در دیدار مقابل سایپا با تمرکز بالا و احساس مسئولیت، توانایی خود را نشان بدهند و حداکثر امتیاز را کسب کنند.
چمنیان با اشاره به بدشانسی‌های تیم تراکتور در دیدارهای گذشته، یادآور شد: در دیدارهای قبلی برخلاف جریان بازی، نتوانستیم به برتری برسیم. تیم ما در بازی‌های خارج از خانه عملکرد بهتری داشته و امیدواریم مقابل سایپا هم این اتفاق رقم بخورد.
وی در مورد تیم داوری دیدار سایپا – تراکتور گفت: خوشبختانه تیم داوری خوبی برای این دیدار انتخاب‌شده و من مطمئنم با قضاوت خوب داوران و بازی جوانمردانه سایپا، بازی زیبا و تماشاگرپسندی را شاهد خواهیم بود.
مربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سؤال که «آیا برای دیدار مقابل سایپا محروم و مصدوم دارید یا خیر»، گفت: برای این بازی محروم نداریم، اما اوکاشا حمزاوی یک مصدومیت جزئی دارد. او روز گذشته هم با تیم تمرین کرد و احتمالاً بتوانیم در صورت ضرورت از او نیز استفاده کنیم. بقیه بازیکنان نیز آمادگی دارند تا به میدان بروند.
انتهای پیام/
نگرانی هواداران را درک می‌کنیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار