نفرات برتر مسابقات پرورش اندام آذربایجان‌شرقی مشخص شد

1399/11/25 - 09:51 - کد خبر: 37670 نسخه چاپی

نصر: مسابقات قهرمانی باشگاه‌های پرورش اندام آذربایجان‌شرقی با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف به پایان رسید.

به گزارش نصر، این مسابقات در رشته های بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار و به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و زنده یاد احد همتی (رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان اسکو) به مدت ۲ روز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن فتح خیبر تبریز برگزار شد.
در رده سنی جوانان دسته ۷۵+ رامین باقرزاده،  عرفان یادگاری و میلاد رسولی و دسته ۷۵- کامران ناصری، امیر حسن غفاری و فرهان عباس نژاد به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در رده سنی بزرگسالان رشته پرورش اندام و در وزن  ۶۰ کیلو رامین آقازاده،  مرتضی فنونی و بهروز جانی زاده، در ۶۵ کیلو هوشنگ اسدپور، محمدعلی رنجبری و صابر عبدل، در ۷۰ کیلو حامد نوری، شاهین درقائیان و بهزاد شاسب، در ۷۵ کیلو کامران ناصری، آرش حیدری و حسن مسلمیون، در۸۰ کیلو جواد مهدی پور، میلاد رسولی یونسی و حسین محمدی، در ۸۵ کیلو سعید احمدی، بابک اصلی و رامین باقرزاده، در ۹۰ کیلو ابوالفضل صدقی، میکائیل شتربان و سعید اسدی، در ۹۵ کیلو حسین پاشازاده، حسن علی یاری و صابر زمانی و در ۱۰۰+ کیلو امیر خاکیان، رامین عبداله زاده و حامد قره بخشی به ترتیب در رتبه های اول تا سوم ایستادند.
در بخش بادی کلاسیک این رده سنی و دسته اول شاهین ورقائیان، هوشنگ اسدپور و صابر عبدل، در دسته دوم حامد نوری و سعید امانی، در دسته سوم جواد مهدی پور، محمد عبداله زاده و آرش حیدری، در دسته چهارم بابک اصل نژاد، مهدی ترهتی و محسن ساقبی و در دسته پنجم سعید صالحی، امیررضا نوری و سیامک الیکاهی عناوین برتر را کسب کردند.
در بخش فیزیک و در دسته اول اشکان نوین، امیر تابان مهر و پژمان شمس، در دسته دوم کیانوش ایزدپناه، مهدی اسلامی و امیر تنها، در دسته سوم معین رحمن زاده، امین مصطفائی و رضا زارعی، در دسته چهارم امیر محمد سعیدی، پویا صیامی و پوریا بیات و در دسته پنجم کوشا پهلوان زاده، عزیز حیدرزاده و میلاد کوهی از سوی داوران به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
در بخش فیزیک کلاسیک و در دسته اول این رده سنی نیز روئین علیپور و آرمان احمدی، در دسته دوم سعید احمدی، بهزاد بازدار و آرش داوطلب، در دسته سوم جواد فریادی و در دسته چهارم حامد قره بخشی، حسین پاشازاده و سیامک الیکاهی به عناوین برتر رسیدند.
در بخش ماسکولار و در دسته اول عباس موسی نژاد، آیدین کلشی و وحید قانع و دسته دوم حسن قهرمانی، پیام علمی و سالار ملکیان به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.
به گزارش ایرنا، در این مسابقات ابوالفضل صدقی به عنوان اورال انتخاب شد و در نتایج تیمی و در بخش پرورش اندام،  تیم های مکث، تیم تابانی و تیم عدالت به ترتیب اول تا سوم شدند،  در بخش بادی کلاسیک، تیم های تیم عدالت، تیم مکث و تیم تابانی و در بخش فیزیک،  تیم های تابانی، تیم مکث و تیم آذربایجان به ترتیب در سکوی اول تا سوم ایستادند.
در پایان مسابقات از نفرات اول تا سوم و اورال مسابقات با اهداء حکم، لوح، مدال قهرمانی و همچنین جوایز نقدی تجلیل شد.
انتهای پیام/
نفرات برتر مسابقات پرورش اندام آذربایجان‌شرقی مشخص شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار