یادداشت/

مردم برای مواد غذایی صف نکشیدند، "زجر" کشیدند

1399/11/22 - 20:37 - کد خبر: 37612 نسخه چاپی

نصر: امروز رئیس جمهور در سخنانی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اگر در این هفت سال و نیم در اداره کشور آنچنان که شایسته ملت بزرگ ایران نبوده عمل کرده ایم، از مردم بزرگوار ایران در این ایام جشن ملی طلب عفو می کنم.

شکی نیست که ترامپ را خدا سرنگون کرد، اما متاسفانه سیاست های غلط برخی از مدیران دولت شما مردم ما را سرنگون کرد، مردمی که به معنی واقعی کلمه مقاومت کردند.
سخن از تدبیر ملت بزرگ ایران کردید اما بدانید که تدبیر مردم بخاطر مطالبات کاذبی بود که جنابعالی با برنامه های صد روزه خود مملکت را همچون رئیس جمهور قبلی صد ها سال عقب انداختید؛ عزت را همچون فرمایشات قبل از انتخابات به ملت شریف ایران و پاسپورت ایرانی دادید.
نمد مال بودن آقای ترامپ را نمی‌دانم اما به یقین ملت ما در صف های شکر، روغن و مرغ و برنج و ده ها مورد دیگر پایمال شدند، ملت ما برای مواد غذایی صف نکشیدند، زجر کشیدند.
ملتی که فرزندانشان، جگر گوشه هایشان و پسران و دخترانی که اکنون پدرانشان را در راه پیروزی انقلاب اسلامی دادند تا کسانی بر مسند ریاست جمهوری تکیه زنند که کاردانند و بتوانند داغ از دست رفته را التیام بخشند.
آقای روحانی اینکه فرموده اید، اگر در این هفت سال و نیم در اداره کشور آنچنان که شایسته ملت بزرگ ایران نبوده عمل کرده ایم، از مردم بزرگوار ایران در این ایام جشن ملی طلب عفو می کنم؛ اکنون به درد ما نمی‌خورد.
ازدواج، خرید مسکن، داشتن شغل و چندی دیگر برای زندگانی کردن در دوران ریاست شما به آرزو هایی دست نایافتنی تبدیل شد.
آقای روحانی عمر ما به هدر رفت، دیگر بهانه و طلب عفو بی فایده است اکنون خیلی وقت است که کار از کار گذشته است.
انتهای پیام/
مردم برای مواد غذایی صف نکشیدند، محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  حرف حق   3 سالها پیش  

دقیقا این مغالطه نویس از این که گفت مثل دولت قبل مثلاً خواسته بی طرفی خودشو نمایش بده لطفا یک نفر منو راهنمایی کنه
پژوهشیار