مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی؛

مشکل معارض استادیوم ورزشی پنج هزار نفری مرند برطرف شد

1399/11/22 - 20:22 - کد خبر: 37611 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد: مشکل معارض زمین استادیوم ۵ هزار نفری مرند که از سال ها قبل ورزش شهرستان را با مشکل مواجه کرده بود، مرتفع و تحویل پیمانکار شد تا فعالیت‌های عمرانی آن آغاز شود.

به گزارش نصر، ایوب بهتاج در آیین افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهدای روستای گله دان شهرستان مرند گفت: مسئله معارض زمین استادیوم ۵ هزار نفری مرند که سالها بود ورزش شهرستان را با مشکل مواجه کرده بود، مرتفع و تحویل پیمانکار شد تا فعالیت‌های عمرانی آن آغاز شود.
 مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی یادآوری کرد: تسطیح و زیرسازی زمین چمن مصنوعی روستای دولت آباد انجام شده و بعد از نصب چمن، تحویل اهالی محترم آن روستا خواهد شد و خانه شطرنج زنوز هم محلی برای تمرین و برگزاری مسابقات شطرنج شهرستان مرند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 
بهتاج با اشاره به ویژه بودن شهرستان مرند، اظهار کرد: از فرماندار محترم درخواست می کنم از محل اعتبارات شهرستان مبلغی برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی مرند مصوب شود و اختصاص یابد. 
وی با بیان اینکه سالن ورزشی  چند منظوره گله وان از امروز در اختیار اهالی محترم این روستا و روستاهای همجوار می باشد، اضافه کرد: مطمئنا نگهداری این سالن فقط متوجه اهالی محترم روستای گله بان بوده تا سالیان سال شاهد پرورش ورزشکاران و قهرمانان ورزشی از این خطه باشیم.
شهرستان ۲۵۰ هزار نفری مرتد در ۷۰کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است.
انتهای پیام/
مشکل معارض استادیوم ورزشی پنج هزار نفری مرند برطرف شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار