سردار نقدی در خط تولید جدید تراکتورسازی تبریز:

گروه تراکتورسازی ایران با انتخاب راهبرد درست، توانستن را معنی کرد/ امروز خط مقدم ما همین صحنه تولید است

1399/11/22 - 11:47 - کد خبر: 37594 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: گروه تراکتورسازی ایران با انتخاب راهبرد درست، توانستن را معنی کرد و ملتی که اراده کرده مستقل باشد، این صحنه ها برایش نمایش قدرت است. سختی های تلاش ها، بیدار ماندن ها و مجاهدت ها در این کارخانه امروز شیرین شده است، امروز خط مقدم ما همین صحنه تولید است.

به گزارش خبرنگار نصر، سردار محمدرضا نقدی در مراسم افتتاح خط تولید دو تراکتور نیمه سنگین 4120 و تراکتور سبک 455 با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مردم سربلند آذربایجان 29 بهمن جاودانه را در تاریخ افتخارات خودشان ثبت کردند و از خدای متعال می خواهم که به این قدم ها روز به روز برکت بیشتری عطا کند.
 
وی ادامه داد: هیچ کس نمی تواند حجم توطئه های رنگ به رنگ علیه کشور و انقلاب را حتی بشمارد و امروز اگر توانستیم بایستیم، به برکت ایستادگی و مقاومت بود و امروز این کارخانه تراکتورسازی تبریز صحنه ایستادگی است و تمام پیچ و مهره های این کارخانه و تراکتورها فریاد می زنند، مرگ بر امریکا.
 
نقدی افزود: گروه تراکتورسازی ایران با انتخاب راهبرد درست، توانستن را معنی کرد و ملتی که اراده کرده مستقل باشد، این صحنه ها برایش نمایش قدرت است. سختی های تلاش ها، بیدار ماندن ها و مجاهدت ها در این کارخانه امروز شیرین شده است، امروز خط مقدم ما همین صحنه تولید است.
 
وی گفت: امروز تراکتورسازی تبریز الگوی دیگر صنایع کشور است و نشان می دهد اگر دیگر عزیزان هم این خط مشی و راهبرد درست را پیش بگیرند، موفق خواهند شد و پیروزی های بزرگتری پیش پای ملت عزیز ایران خواهد بود.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: آنچه امروز ما به برکت سالروز آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد بودیم، نتیجه یک مدیریت صحیح و یک راهبرد صنعتی و اخلاص مهندسان و کارگران عزیز مجموعه تراکتورسازی است که تلاش کردند و باور کردند که می‌توانند از پس صنعت بر‌آیند، می‌توانند مبدع و مبتکر باشند و دنباله‌رو نباشند تا صنعت‌مان را بومی کنند و دستمان پیش بیگانگان دراز نباشد.
 
سردار نقدی افزود: یکی از اساسی‌ترین ابزار صنعتی که در کشاورزی کاربرد دارد با توجه به گستردگی کشاورزی در کشور، همین تراکتور است که الحمدالله می‌بینیم انقلاب بزرگی در مسائل صنعتی تراکتورسازی انجام گرفته است.
 
وی گفت: روزهای اولی که از کارخانه تراکتورسازی در سال‌های گذشته بازدید کردیم، در دو دهه قبل فقط یک موتور خارجی تراکتور بود که آن را مونتاژ می‌‌کردند، اما امروز انواع موتورها و تمام بخش‌هایش در این مجموعه ساخته می‌شود و همه ابزار و اجزای دیگر تراکتور را کاملا بومی کردند.
 
وی اظهار امیدواری کرد که  مجموعه تراکتورسازی می‌تواند وارد شاخه‌های دیگر خودروهای صنعتی مورد نیاز کشور  شود.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: مجموعه تراکتورسازی امروز یک الگوی الهام‌بخش برای تمام صنایع است و نماد غیرت مردم آذربایجان که 29 بهمن سال 56 تبریز آن عظمت را آفریدند، اینجا تبلورش را در صنعت می‌بینیم.
 
سردار نقدی اضافه کرد: همت بلند و عزم استوار کارگران، متخصصان و مدیران تراکتورسازی برای داخلی‌سازی فعال است و امیدوارم بتوانیم با جوانانمان بیش از پیش به توسعه این صنعت اقدام شود.
 
وی یادآوری کرد: با انتخاب راهبرد درست باید نشان دهیم که ما می‌توانیم و باید بتوانیم هیچ چیز نمی‌تواند مانعی در برابر ملتی که می‌خواهد مستقل و آزاد باشد، مقاومت کند.
 
سردار نقدی، افزود: ملت ایران نشان داد، آسانی ذلت در مقابل دشمن و دست دراز کردن به سوی آن را بر سختی کار و تلاش و زحمت کشیدن برای تولید بومی، ترجیح نداد.
 
انتهای پیام/
 
گروه تراکتورسازی ایران با انتخاب راهبرد درست، توانستن را معنی کرد/ امروز خط مقدم ما همین صحنه تولید است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار