رئیس بنیاد تعاون بسیج تاکید کرد؛

تراکتورسازی تبریز شکل دهنده اقتصاد پایه و کشاورزی کشور است

1399/11/22 - 11:24 - کد خبر: 37593 نسخه چاپی

نصر: رئیس بنیاد تعاون بسیج گفت: مستکبران ما را تحریم کرده اند تا به فقر و گرفتاری بیافتیم، اما با برنامه ریزی و تلاش می بینیم که هر سال موفقیت های بیشتری را در تراکتورسازی تبریز که شکل دهنده اقتصاد پایه و کشاورزی کشور است، شاهد هستیم.

به گزارش نصر، سردار حمیدرضا تقی‌زاده در مراسم افتتاح خط تولید تراکتورهای نیمه سنگین ITM 4120 و سبک ITM 455 در گروه تراکتورسازی ایران، افزود: افتخارات مجموعه تراکتورسازی با زحمات تلاشگران آفریده شده است و ما نیز به عنوان سهامدار اصلی و سرمایه‌گذار آنچه که انجام دادیم انتخاب مدیری خوب، پاکدست، با تقوا و دلسوز بود که با هدف گذاری و سیاستگزاری درست و نیز شفافیت و نظارت کافی این کارخانه عظیم را تقویت و پشتیبانی کردیم تا به این نتایج ارزنده رسیدیم.
 
وی در ادامه از تلاش های کارگران، مهندسان و مدیران گروه تراکتورسازی ایران قدردانی کرد و افزود: در صحنه اقتصاد مقاومتی با یک هدفگذاری صحیح و درست هر سال افتخاری را در مجموعه بزرگ و مهم تراکتورسازی تبریز افتتاح می‌کنیم و ما به حمایت ها و تلاش های عزیزانمان در این گروه صنعتی افتخار می کنیم.
 
رئیس بنیاد تعاون بسیج بیان کرد: مستکبران ما را تحریم کرده اند تا به فقر و گرفتاری بیافتیم، اما با برنامه ریزی و تلاش می بینیم که هر سال موفقیت های بیشتری را در تراکتورسازی تبریز که شکل دهنده اقتصاد پایه و کشاورزی کشور است، شاهد هستیم.
 
تقی زاده گفت: تراکتورسازی تبریز به عنوان شتاب‌دهنده در حوزه اقتصاد کشاورزی نقش‌آفرینی می‌کند و اجازه نمی‌دهد تا تحریم ها معیشت بخش کشاورزی و امنیت غذایی مردم را تحت تاثیر قرار دهند.
 
وی در پایان تاکید کرد: ما به عنوان سهامدار، پشتیبان و نهاد ملی حمایتی نقش خود را در زمینه پشتیبانی انجام خواهیم داد و هیچ کوتاهی در این زمینه نداریم و مدیران، مهندسان و کارگران هم به وظیفه خود در جهش تولید به نحو احسن عمل می کنند. مطابق فرمایش رهبری در امر جهش تولید، بخش تولید باید روز به روز رونق بیشتری یابد و این افتخار ماست که توان چنین ابتکارات و توانایی‌هایی در گروه تراکتورسازی ایران را داریم.
 
انتهای پیام/
 
تراکتورسازی تبریز شکل دهنده اقتصاد پایه و کشاورزی کشور است محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار