سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم انتقال نمایشگاه‌های خودرو تبریز به خارج از شهر

1399/11/21 - 14:00 - کد خبر: 37558 نسخه چاپی

نصر: سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی بر لزوم انتقال نمایشگاه‌های خودرو تبریز به خارج از شهر تاکید کرد.

به گزارش نصر، احمد موقری در نشست بررسی نحوه انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک مبل و خودروی مایان تبریز ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، انتقال نمایشگاه‌های خودرو به خارج از شهر را در کاهش مزاحمت‌ها و ترافیک‌های بی مورد شهری موثر دانست.
وی بیان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده، مشکلات فعلی و اجرایی طرح انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک مبل و خودروی مایان تا حد زیادی مرتفع و زیر ساخت‌های لازم آن فراهم شده است.
به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، در ادامه پس از بیان نکته نظرات و پیشنهادات سایران مقرر شد اتحادیه صنف نمایشگاه‌های خودرو با مشارکت پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان پیرو مصوبات جلسه‌های قبلی، به طور جدی و قاطع با واحدهای صنفی غیرمجاز و بدون پروانه فعالیت، برخورد قانونی به عمل آورده و واحدهای صنفی که فاقد متراژ لازم برای اخذ پروانه هستند لیکن پروانه اخذ نموده اند را نیز احصاء نمایند و اتحادیه صنف نمایشگاههای اتومبیل تبریز مقدمات اجرایی طرح انتقال نمایشگاه های خودرو به شهرک مبل و خودروی مایان را فراهم و نسبت به اطلاع رسانی آن به اعضای اتحادیه صنف مذکور اقدام نماید.
مقرر شد، شهرداری منطقه 6 تبریز تمهیلات و هماهنگی‌های لازم به منظور استقرار نهادهای خدمات رسان، پلیس راهور، دفاتر پیشخوان دولتی، دفاتر اسناد رسمی و... در شهرک مبل و خودروی مایان با شرکت‌های مشارکت کننده را به عمل آورد.
همچنین مقرر شد، شهرداری تبریز با جدیت بیشتر نسبت به طرح موضوع در کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری اقدام و تمهیدات لازم نسبت به تعطیلی مشاغل مزاحم اتخاذ و در صورت نیاز به اخذ دستور قضایی اقدام کند و از ابتدای سال 1400 اجرای طرح انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک مایان و مشاغل مزاحم مرتبط با خودرو (صافکاری، نقاشی خودرو و...) به صورت عملیاتی شروع و اجرایی شود.
به این منظور نیز مقرر شد، اتحادیه مربوطه، اطلاع رسانی پیرامون ضرورت انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک اختصاصی و فرهنگ سازی ضرورت انجام را در میان اعضای خود آغاز کند.
انتهای پیام/
لزوم انتقال نمایشگاه‌های خودرو تبریز به خارج از شهر خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار