خبر/

پرداخت حق بیمه کسری از ماه و دریافت عکس بیمه شدگان از پایگاه سازمان ثبت احوال غیرحضوری شد

1399/11/21 - 12:47 - کد خبر: 37548 نسخه چاپی

نصر: دو خدمت دیگر طرح 3070 سازمان تامین اجتماعی امروز رونمایی شد و در اختیار بیمه شدگان قرار گرفت.

به گزارش نصر، طرح 3070، ارائه 30 خدمت مهم سازمان به صورت غیرحضوری است که در نتیجه آن 70 میلیون بار مراجعه به شعب و کارگزاری ها کاهش یابد.
این طرح از 19 آبان آغاز شده و در قالب آن تاکنون 21 خدمت رونمایی شده است.
در ادامه این طرح امروز دریافت عکس از پایگاه سازمان ثبت احوال کشور بصورت غیرحضوری و پرداخت غیرحضوری حق بیمه کسری از ماه رونمایی شد.
در خدمت پرداخت غیرحضوری حق بیمه کسری از ماه این امکان فراهم می شود تا بیمه شدگان شاغل در کارگاه های تحت پوشش سازمان که درخواست تکمیل سوابق بیمه ای کسری از ماه خود را در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی ثبت کرده اند به صورت غیرحضوری حق بیمه کسری از ماه را پرداخت کنند.
خدمت دیگر، دریافت عکس از پایگاه سازمان ثبت احوال کشور به صورت غیرحضوری است که بیمه شدگان و مستمری بگیران می توانند با استفاده از این سرویس نسبت به دریافت عکس خود و افراد تحت تکفل بدون مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی تامین اجتماعی برای استفاده در فرایندهای درمانی و بیمه ای این سازمان اقدام کند.
مهرداد قریب، معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی در مراسم رونمایی از خدمات امروز طرح 3070 گفت: یکی ازاقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی در ماههای اخیر طرح 3070 است.ازآن جایی که طرح بزرگی است طبیعی است مشکلاتی داشته باشد . تمامی همکاران در ستاد و استانها برای رفع کامل این مسائل تلاش می کنند.
قریب افزود: به طور منظم جلساتی تشکیل می شود و در این جلسات مسائل خدمات غیرحضوری که احصا و رصد شده است مورد بررسی قرار می گیرد.
وی در این جلسه به حذف دفترچه از ابتدای اسفند به عنوان یکی دیگر از اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: اطلاع رسانی مناسب و کامل در این خصوص برای همه گروههای ذینفع این سازمان انجام می شود.
علی اکبر ربیع زاده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: از 19 آبان زمان آغاز طرح 3070 تاکنون بیش از 2 میلیون  و 372 هزار خدمت در قالب این طرح ارائه شده است و همزمان اشکالات طرح جمع آوری و پایش شده برای رفع آنها در اسرع وقت اقدام می شود.
انتهای پیام/
پرداخت حق بیمه کسری از ماه و دریافت عکس بیمه شدگان از پایگاه سازمان ثبت احوال غیرحضوری شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار