رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

راهپیمایی خانوادگی 22بهمن در تبریز به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود

1399/11/20 - 21:09 - کد خبر: 37515 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال مراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن در سراسر کشور با حضور خانواده‌ها، ولی متفاوت با سال‌های گذشته، به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اهمیت بزرگداشت یوم الله 22بهمن، گفت: در نتیجه شرایط خاصی که امسال به‌خاطر بیماری کرونا به‌وجود آمده و دنیا را تحت تأثیر قرار داده، مجبور شدیم برنامه ریزی‌های متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته انجام دهیم؛ البته از ابتدای سال جاری تمام برنامه‌ها و مراسم ملی و مذهبی در کشور به همین صورت برگزار شده است.
وی با اشاره به هم‌افزایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزرگداشت مناسبت‌های ملی و انقلابی با ستاد مقابله با بیماری کرونا و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با محوریت حفظ سلامتی مردم در برنامه‌ها به ویژه در ایام الله دهه مبارک فجر، افزود: بر این اساس، راهپیمایی امسال یوم الله 22بهمن نیز به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا، وی در خصوص برنامه‌های یوم الله 22بهمن در استان گفت: در شامگاه روز 21 بهمن، یعنی شب پیروزی انقلاب اسلامی با برنامه‌های متنوعی به استقبال یوم الله 22بهمن خواهیم رفت.

نورافشانی و بانگ تکبیر در شب ۲۲ بهمن
حجت الاسلام برگی به اجرای برنامه نورافشانی و بانگ تکبیر در شب 22بهمن اشاره کرد و افزود: در ساعت21 شامگاه روز 21 بهمن برنامه نورافشانی به‌مناسبت یوم الله 22 بهمن در سراسر استان خواهیم داشت که در چند نقطه شهر تبریز نیز این برنامه توسط شهرداری کلانشهر تبریز، ارتشیان قهرمان، حوزه‌های مقاومت بسیج، شهرداری منطقه دو تبریز و برخی نهادهای دیگر برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: همزمان نیز ویژه برنامه بانگ تکبیر به یاد تکبیرهای دوران انقلاب اسلامی در فضای استان و در تمامی مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و پشت بام منازل طنین انداز خواهد شد و ویژه برنامه تکبیرگویان در مقابل مسجد حاج احمد تبریز واقع در خیابان امام خمینی(ره) با حضور شاعر انقلابی، استاد حاج ولی الله کلامی زنجانی اجرا می‌شود؛ این مراسم به همراه پخش سخنرانی حضرت آیت الله عاملی، امام جمعه محترم اردبیل خواهد بود.
وی در خصوص راهپیمایی یوم الله 22بهمن شهر تبریز، تأکید کرد: مجدداً تأکید می‌کنیم که این راهپیمایی به‌صورت خودرویی و موتوری با حضور خانواده‌ها برگزار می‌شود و هر خانواده با خودروی شخصی خود در این راهپیمایی شرکت خواهد کرد که توصیه می‌شود خودروها به‌صورت کاروان از محلات و مقابل مساجد بطرف مبدأ راهپیمایی خودروی حرکت کنند.

راهپیمایی خودرویی و موتوری در تبریز
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: این راهپیمایی از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 22بهمن ماه از میدان بزرگ ائل گلی با اجرای برنامه توسط رزم نوازان ارتش و گروه سرود دانش آموزی شروع شده و راهپیمایان خودرویی و موتوری طی یک‌ساعت به مقصد فلکه خیام واقع در بلوار شهید باکری(ائل گلی) حرکت خواهند کرد.
وی با دعوت از عموم مردم متدین و ولایتمدار استان به‌ویژه تبریز قهرمان به راهپیمایی یوم الله 22بهمن، تأکید کرد: از همه شرکت کنندگان در راهپیمایی درخواست داریم که قبل از شرکت در راهپیمایی خودروی خود را به سلیقه خود و به شکل زیبا تزئین کنند، چرا که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، در پایان راهپیمایی به 22 خودرویی که زیباترین تزئین را داشته باشند، جوایز نفیسی از طرف شهرداری منطقه دو تبریز اهدا می‌شود.
وی اضافه کرد: مراسم ویژه‌ای نیز بعد از راهپیمایی خودرویی و از ساعت 11قبل از ظهر در محوطه سنگفرش ارک تبریز برگزار خواهد شد که در این مراسم، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان میهمان ویژه سخنرانی خواهند کرد؛ از مردم عزیز جهت حضور در این برنامه نیز دعوت می‌کنیم.
حجت الاسلام برگی در پایان از حضور گروه‌های ورزشی چوگان و اسب سواری نیز در کنار راهپیمایی خودریی خبر داد.
انتهای پیام/
 راهپیمایی خانوادگی 22بهمن در تبریز به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار