فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی:

دشمن به دنبال استحاله انقلاب است

1399/11/20 - 16:09 - کد خبر: 37501 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال استحاله انقلاب از درون هستند، گفت: باید با بصیرت و موقعیت‌شناسی درست و حرکت در حول محور ولایت در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن هوشیار و آگاهانه عمل کنیم.

به گزارش نصر، سردار حسین عبدی روز دوشنبه در جمع کارکنان یگان ویژه استان، پیروزی انقلاب اسلامی را سرآغاز حاکمیت ارزش های معنوی در جامعه عنوان کرد و افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و شکل گیری نظام مقدس اسلامی و تداوم آن با هدایت‌ های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) منشأ تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است.
وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی موهبتی الهی بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران که با کمک مردم به پیروزی رسیده، مقدمه و زیرساختی برای رسیدن به حکومت امام عصر(عج) است.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی افزود: امروز ایران اسلامی با مولفه های قدرت در دنیا جزو برترین کشورها محسوب می شود؛ همه این ها به برکت انقلاب و دستاوردهای عظیم این موهبت الهی است.
وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب، بهترین سرمشق برای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ناجا ویترین نیروهای مسلح است و باید با آمادگی همواره در جهت ارتقای اقتدار خود تلاش کنیم و با رفتار مقتدرانه توام با مهربانی جایگاه خود را تحکیم بخشیم.
سردار عبدی تقویت بنیه اعتقادی را مهم ترین شرط تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی عنوان و اظهار داشت: برای رسیدن به پلیس مکتبی باید بنیه و باورهای اعتقادی و معنوی این نیرو تقویت شود؛ طرح معنوی "سفیر شهید" در یگان های ویژه یکی از روش های موثر در ترویج فرهنگ جهاد و ایثار است و این طرح باید الگویی برای سایر نیروهای انتظامی، سازمان ها و ارگان های دیگر باشد.
وی با بیان اینکه این لباس مقدس و خدمت در یگان ویژه یک توفیق الهی است، خاطرنشان کرد: باید شکرگزار نعمت خدمتگزاری به خلق خدا باشیم و با هر کسی که بخواهد امنیت مردم را خدشه دار کند، برخورد کنیم.
انتهای پیام/
دشمن به دنبال استحاله انقلاب است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار