فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان روز نیروی هوایی را تبریک گفت

1399/11/20 - 09:56 - کد خبر: 37456 نسخه چاپی

نصر: ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل طی پیامی فرارسیدن ۱۹بهمن ماه، سالروز نیروی هوایی را تبریک گفت.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱حمزه آذربایجان، متن پیام امیر سرتیپ دوم عیسی میرزایی بدین شرح است:
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
با مطالعه و تحقیق در تاریخِ بزرگترین نهضت ملی مذهبی قرن اخیر، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، متوجه می شویم که سالروز نیروی هوایی از جمله کلیدی ترین و مهم ترین وقایعی بود که دست به دست هم دادند تا این انقلاب شکوهمند به پیروزی برسد.
به راستی سالروز نیروی هوایی یاد آور حماسه شکوهمند خلبانان و کارکنان آگاه و بصیر نیروی هوایی است که در کنار مردم خود مانده و با شجاعتی مثال زدنی با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیعت کردند و موجب تسریع روند پیروزی انقلاب اسلامی شدند. اهمیت و جایگاه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به حدیست که فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در توصیف نیروی هوایی فرمودند «بسیار مهم و به یک معنا تعیین کننده است یک مجموعه باشکوه و زیباست، آمیزه‌ای است از نظامی‌گری، دانش، فناوری، شجاعت و هنر».
برجسته ترین نقش این نیروی ارتش اسلام در یکایک نبردهای ۸ سال دفاع مقدس مشاهده می شود. به ویژه که در روزهای نخستین جنگ تحمیلی با عملیات به موقع به دشمن مجال نفس کشیدن نداده و نیروی هوایی دشمن بعثی را به طور کامل از کار انداختند. مشارکت پایگاه شهید فکوری تبریز در بزرگترین عملیات تاریخ نیروی هوایی ایران و همچنین در طول جنگ تحمیلی ۸ ساله بار دیگر ثابت کرد که این نیروی انقلابی برای دفاع از حقوق حقه ملت ایران از هیچ دشمنی هراس ندارند و حاضرند تا پای جان با دشمنان خود جنگیده و آنها را یک به یک از صحنه حذف کنند.
پس از انقلاب نیز دلاورمردان پا در رکاب نیروی هوایی الهی، در آماده باش دائمی بوده و هستند و در هر برهه زمانی که لازم بوده با تمام قوا و با تمام وجود به میدان آمده اند و در راه اسلام و انقلاب و میهن عزیزمان جانفشانی ها کرده اند.
بدین وسیله این روز خجسته و بسیار مهم در تقویم انقلاب اسلامی را خدمت همه همرزمان عزیزم در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه فرماندهی و کارکنان محترم پایگاه هوایی شهید فکوری و مردم شریف ایران اسلامی تبریک گفته و از خداوند متعال سربلندی و عزت دوچندان برای نیروی هوایی همیشه قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران خواستارم.
سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی
 
انتهای پیام/
 
فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان روز نیروی هوایی را تبریک گفت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار