کارشناس سازمان هواشناسی:

وزش باد تا پایان هفته مانع بازگشت آلودگی به کلان‌شهرها می‌شود

1399/11/20 - 10:01 - کد خبر: 37452 نسخه چاپی

نصر: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها از امروز تا آخر هفته به صورت محدود و پراکنده در برخی استان‌ها ادامه دارد، ضمن اینکه وزش باد مانع بازگشت آلودگی به کلانشهرها خواهد شد.

به گزارش نصر، «امین حسین نقشینه» امروز (دوشنبه) درباره وضعیت جوی حال حاضر کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: از امروز تا اواخر هفته، نیمه غربی و از فردا تا اواخر هفته در نیمه شرقی با افزایش سه تا ۶ درجه‌ای دما مواجه خواهیم بود.
وی ادامه‌داد: امروز تا روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر و اردبیل وزش باد گرم جنوبی خواهیم داشت، همچنین تا روز چهارشنبه خلیج فارس مواج است که محدودیت در تردد شناورهای سبک توصیه می‌شود.
این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در مناطقی از یزد، شمال شرق، شمال کرمان، خراسان رضوی، شرق سمنان و خراسان شمالی بارش‌ها ادامه دارد. 
به گفته وی، آسمان در اغلب مناطق کشور از فردا (سه‌شنبه) تا پایان هفته صاف خواهد بود.
نقشینه بیان‌داشت: روز پنجشنبه در ارتقاعات البرز، سواحل شمال شرق، گیلان، مازندران، شمال استان سمنان و گلستان بارش پراکنده باران داریم، جمعه نیز برای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.
وی گفت: آسمان تهران امروز و فردا صاف تا کمی ابری، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و برای روز چهارشنبه تهران ابری و در عصر همان روز همراه با وزش باد خواهد بود.
انتهای پیام/
 وزش باد تا پایان هفته مانع بازگشت آلودگی به کلان‌شهرها می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار