دارنده مدال طلای جهان؛

لیگ موجب دیده شدن همه کشتی‌گیران می‌شود

1398/07/16 - 09:59 - کد خبر: 3744 نسخه چاپی

نصر: دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی سال ۱۹۹۷ روسیه گفت: لیگ موجب دیده شدن همه کشتی‌گیران می‌شود و در نهایت همه چیز به سود کشتی خواهد بود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، «محمد طلایی» که در لیگ‌برتر سال ۹۸ به عنوان مدیر فنی تیم اترک خراسان شمالی فعالیت خواهد کرد، دیروز با بیان این مطلب افزود: از گذشته به خاطر دارم که لیگ باعث می‌شد کشتی‌گیرانی که از چرخه کشتی کنار رفته بودند، بار دیگر روی تشک بیایند و خودشان را نشان دهند. مانند «آیت واگذاری» که از کشتی کنار رفته بود، با لیگ به کشتی برگشت و در آسیا هم طلا گرفت. همچنین «عباس مجیدی» در لیگ خودش را نشان داد و برای جهانی انتخاب شد.

وی افزود: لیگ باعث می‌شود نفرات جوان و باتجربه مقابل هم قرار بگیرند و در نهایت همه چیز به سود کشتی پیش می‌رود. اگر یک پدیده در لیگ ظهور کند، کشتی سودش را خواهد برد. آخر هر سال، ۱۰ کشتی‌گیر به جهانی می‌روند، اما لیگ باعث می‌شود همه کشتی‌گیران دیده شوند.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ۱۹۹۷ همچنین عنوان کرد: چند سالی لیگ به صورت فصلی برگزار می‌شد، اما به نظرم لیگ امسال با برنامه‌ریزی بهتر انجام می‌شود و نفع بیشتری هم به کشتی می‌رساند. حامی مالی هم که سرمایه‌گذاری می‌کند با این شکل بیشتر دیده می‌شود. البته در سال‌های بعد جا دارد که شرایط بهتر از این هم باشد.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد خاطر نشان کرد: درآمدی که کشتی‌گیران از لیگ کسب می‌کنند، انگیزه اصلی آن‌هاست. به هر حال کشتی‌گیرانی که چندین ماه در سال در اردوی تیم ملی هستند، می‌توانند از طریق لیگ درآمد کسب کنند. امسال هم شرایط لیگ با حضور اکثر ملی‌پوشان به طور قطع بهتر از قبل خواهد بود.

انتهای پیام/

لیگ موجب دیده شدن همه کشتی‌گیران می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار