همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت:

افتتاح کارگاه های مهارت آموزی مرکز بین کارگاهی شرکت نقشینه چاپ تبریز

1399/11/19 - 15:38 - کد خبر: 37425 نسخه چاپی

نصر: کارگاه های مهارت آموزی شرکت نقشینه چاپ تبریز همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و مسئولین شرکت نقشینه چاپ تبریز افتتاح شد.

به گزارش نصر، در مراسم افتتاحیه کارگاه های مهارت آموزی بین کارگاهی شرکت نقشینه چاپ تبریز، وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در شرکت نقشینه چاپ تبریز در خصوص ورود به حوزه مهارت آموزی گفت: فعالان در حوزه صنایع یکی از مهمترین شرکای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در بحث آموزش و اشاعه آموزش‌های مهارتی در جامعه هستند.
وی با اشاره به اهمیت بحث مهارت‌آموزی در تحقق شعار جهش تولید، با بیان این مطلب که بهره وری صنایع با  بکارگیری افراد ماهر و کارآمد محقق خواهد شد، گفت: اقدامات صورت گرفته در صنایع و هم افزایی و تعامل با تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان حاکی از تفکری است که نشان می‌دهد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای جایگاه خود را در بین صنایع استان پیدا کرده است.
وکالتی، با اشاره به اهمیت وجود نیروی کار فعال در هر حوزه گفت: بهترین آموزش ها در تربیت نیروهای فعال برای صنایع در خود صنعت اتفاق می‌افتد و بهترین مراکز برای این آموزش ها استفاده از پتانسیل های موجود در خود صنایع می باشد.
وی در پایان خاطر نشان ساخت:  اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان این آمادگی را دارد در جهت تربیت نیروی کار ماهر و فعال و مورد نیاز صنایع با استفاده از ظرفیت های موجود در هر دو طرف اقدام به آموزش های مورد نیاز صنایع نماید.
در این مراسم مسئول آموزش در صنایع شرکت نقشینه چاپ تبریز با بیان این مطلب که توسعه دانش و مهارت در تمامی سطوح مورد توجه مسئولین این شرکت بود گفت: بر این اساس این شرکت امر آموزش را از بدو تاسیس در برنامه‌های کاری خود قرار داده است.
وی در خصوص بهره مندی شرکت نقشینه چاپ تبریز از آموزش‌های مهارتی گفت: پس از آغاز همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و اخذ پروانه فعالیت مرکز آموزش بین کارگاهی میزان دوره های آموزشی برگزار شده به ۴۷۱۷ نفر ساعت رسیده است.
وی در پایان در خصوص شاخص اثربخشی دوره‌های آموزشی تصریح کرد: شاخص اثربخشی دوره های آموزشی ۹۰ درصد بود که این آموزش ها مطابق با استاندارد و معیارهای سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اجرا گردیده است.
انتهای پیام/
افتتاح کارگاه های مهارت آموزی مرکز بین کارگاهی شرکت نقشینه چاپ تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار