خبر/

حوادث رانندگی در جاده زنجان جان سه نفر را گرفت

1399/11/19 - 11:00 - کد خبر: 37387 نسخه چاپی

نصر: جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع ۲ فقره حادثه رانندگی در ۲ مسیر ارتباطی این استان سه کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش نصر، سرهنگ مهدی میناخانی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: حادثه نخست ساعت ۱۶ عصر روز گذشته /۱۸ بهمن ماه/ در کیلومتر ۲۷ مسیر ارتباطی زنجان - بیجار به علت تخطی راننده وانت نیسان از سرعت مطمئنه اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان این خودروی باربری کشته شدند و یکی دیگر از سرنشینان آن نیز به علت صدمات و جراحات وارده به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد، اظهار داشت: حادثه دوم نیز ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه عصر روز گذشته در کیلومتر ۲۸ مسیر ارتباطی زنجان - خرمدره و بر اثر برخورد خودروی سواری تیبا و کامیون رخ داد.
میناخانی، علت این تصادف رانندگی را انحراف به چپ از جانب راننده خودروی سواری ذکر کرد و افزود: در این حادثه رانندگی نیز راننده خودروی تیبا به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
وی با بیان اینکه تعداد کشته های ناشی از حوادث رانندگی ۱۰ ماهه امسال در سطح مسیرهای ارتباطی این استان به ۱۸۸ تن رسید، اظهار داشت: بیشترین علت وقوع تصادفات رانندگی در طول مسیرهای ارتباطی استان زنجان به خاطر عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه از سوی رانندگان است.
میناخانی به رانندگان توصیه کرد از تخلفات حادثه ساز ازجمله انحراف به چپ، سرعت و سبقت غیرمجاز، مکالمه با تلفن همراه، صحبت با سرنشینان و همچنین رانندگی در حین احساس خستگی و خواب آلودگی و رعایت نکردن فاصله طولی با خودروهای جلویی، خودداری کنند.  
استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/
حوادث رانندگی در جاده زنجان جان سه نفر را گرفت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار