مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری کنگره‌ی استانی یادواره ۱۷ هزار شهیده زن در تبریز

1399/11/18 - 20:59 - کد خبر: 37367 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری کنگره‌ی استانی یادواره ۱۷ هزار شهیده زن، تحت عنوان فرشتگان تاریخ‌ساز، خبر داد.

به گزارش نصر، رقیه صادق‌زاده در تشریح جزئیات برگزاری این کنگره، اظهار کرد: کنگره ۱۷ هزار زن شهید در دو مرحله استانی در نوزدهم بهمن ماه و ملی همزمان با سراسر کشور در اسفند ماه، برگزار می‌شود.
 وی خاطر نشان کرد: این کنگره با حضور مادران، همسران و فرزندان شهدا و خانواده‌های شهدای مدافع سلامت به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ فردا، یکشنبه، در پارک موزه شمیم پایداری تبریز، برگزار می‌شود که به دلیل شرایط کرونایی این برنامه دعوت عمومی ندارد.
وی ادامه داد: استاندار آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از جمله سخنرانان این مراسم خواهند بود و در ادامه از خانواده ۲۷ شهید مدافع سلامت استان تجلیل به عمل خواهد آمد.
صادق‌زاده خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری اداره کل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی در خاتمه متذکر شد: ۲۷۰ نفر از شهدای استانمان زن هستند که همه ساله یادواره شهدای زن در استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
برگزاری کنگره‌ی استانی یادواره ۱۷ هزار شهیده زن در تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار