رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

۱۰۰ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بهره‌برداری می‌رسد

1399/11/18 - 15:55 - کد خبر: 37354 نسخه چاپی

نصر: رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از افتتاح ۱۰۰ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ۱۸ بهمن ماه سال جاری تا ۱۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: حدود ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی، خانه بهداشت، مرکز سلامت، مرکز جامع خدمات سلامت، خوابگاه، پژوهشکده طب سنتی و ... از جمله این پروژه‌ها است.

به گزارش نصر، محمد حسین صومی، ظهر شنبه ۱۸ بهمن ماه، در آیین افتتاح ساختمان مرکز بهداشت آذربایجان شرقی، اظهار کرد: مرکز بهداشت استان پیش‌تر در منطقه ثقه‌الاسلام و منبع آب تبریز واقع شده بود که رفت و آمد را سخت می‌کرد، از طرفی با توجه به ضرورت ارتباط معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت استان با اعضای هیئت علمی دانشگاه، این مرکز به مکان جدید منتقل شد.
وی افزود: مقرر است مرکز بهداشت استان به عنوان واحد نیمه مستقل در سایت دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته و با اعضای هیات علمی تبادل داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل نبود مجوز برای تجمیع معاونت‌ها در قالب ستاد، ساختمان‌های معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز به صورت جداگانه، اما در جوار هم ساخته شدند.
به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، هدف از این کار را ارائه خدمات درست به مردم توسط پیشتازان حوزه سلامت، عنوان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در ۱۶ نقطه از استان، مراکز درمان بستر را طراحی کرده‌ایم، اظهار کرد: این مراکز در شهرهایی با بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت طراحی شده‌ است که هشت مرکز از این تعداد به اتمام رسیده و مابقی روزهای آتی به اتمام می‌رسد.
وی ادامه داد: این مراکز ضمن ارایه خدمات سطح دو توسط بیمارستان‌های مرجع، تحت حمایت بوده و تمامی تخصص‌های مورد نیاز بسته به شرایط، هفته‌ای یکبار یا ماهی یکبار در آن‌ها ارائه می‌شود.
صومی در ادامه از با اشاره به افتتاح مرکز سلامت سردرود، مساحت آن را ۲۸۰۰ مترمربع عنوان کرد و گفت: تجهیزات رادیولوژی، سونوگرافی و اکوکاردیوگرافی نیز در این مرکز مستقر است.
انتهای پیام/
۱۰۰ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بهره‌برداری می‌رسد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار