پرداختی دولت به شهرداری‌های اسکو ۶ برابر شد

1399/11/18 - 11:48 - کد خبر: 37325 نسخه چاپی

نصر: فرماندار اسکو گفت: پرداختی دولت به شهرداری‌های اسکو، سهند و ایلخچی در دولت تدبیر و امید نسبت به دولت قبل از آن ۶ برابر شد.

به گزارش نصر، بابک رضی منش روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سایه افزایش پرداختی دولت، در دهه فجر امسال شهرداری های شهرستان اسکو تعداد ۱۲ طرح عمرانی با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش های مختلف افتتاح خواهند کرد.
وی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر بیش از ۷۰ طرح عمرانی با ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرها و روستاهای این شهرستان به بهره‌برداری می رسد که نسبت به سال گذشته به لحاظ ارزش ریالی،  ۴۹درصد افزایش دارد گفت: چهار طرح کلان نیز در بخش های مختلف با ۹۸ میلیارد ریال اعتبار شامل شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب بهداشتی شهر ایلخچی و مجتمع امداد جاده ای آزاد راه تبریز - سهند و کلنگ زنی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای اسکو و ایلخچی عملیاتی می شود.
وی افزود: با وجود فشار های خارجی و تحریم های ظالمانه و همچنین شیوع کروناو پیامدهای سنگین اقتصادی آن،  نه تنها توقفی در طرح های عمرانی شهرستان ایجاد نشده بلکه در سایه تلاش و مجاهدت شبانه روزی روسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان شاهد افزایش ۲۶۰ میلیارد ریالی در حوزه طرح های عمرانی هستیم.
رضی منش از توجه ویژه دولت به توسعه و آبادانی روستاها خبر داد و افزود: در دهه فجر سال جاری تعداد ۱۹ پروژه با اعتبار تقریبی ۲۵ میلیارد ریال در روستاهای ۲  بخش مرکزی و ایلخچی شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/
پرداختی دولت به شهرداری‌های اسکو ۶ برابر شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار