سخنگوی AFC:

هیچ کشوری هنوز درخواست میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را نداده است

1399/11/17 - 18:28 - کد خبر: 37307 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد هنوز هیچ کشوری برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا درخواستی به AFC نداده است.

به گزارش نصر، مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا قرار است از فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار شود. کنفدراسیون آسیا قصد دارد هر گروه از مسابقات را در یک کشور و به صورت متمرکز برگزار کند. AFC در همین ارتباط به کشورهایی که تمایل به میزبانی دارند، تا اواسط ماه فوریه فرصت داده است تا درخواست خود را ارائه بدهند.
در روزهای گذشته از کشورهای قطر، امارات و عربستان به عنوان کشورهایی نام برده شده است که قصد دارند میزبانی یک یا دو گروه از لیگ قهرمانان را بگیرند.
با این حال روزنامه «استاد الدوحه» قطر امروز جمعه به نقل از سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد این کنفدراسیون تاکنون هیچ درخواستی برای میزبانی دریافت نکرده است.
«نضال بحران» در این خصوص گفت: درهای درخواست میزبانی تا ۱۵ فوریه (۱۰ روز دیگر) باز است. مدیریت بحران کرونا و کنترل آن در طول مسابقات، مهمترین شروط است.
بحران افزود: کنفدراسیون آسیا از هر گروه با ۵۵۰ هزار دلار پشتیبانی می‌کند و یک کشور می‌تواند بیش از یک گروه را میزبانی کند.
براساس این گزارش، به نظر می‌رسد کشورها در حال ارزیابی امکانات و هزینه‌های میزبانی و انجام هماهنگی‌های لازم هستند و امکان دارد ظرف ۱۰ روز آینده میزبانی خود را ارائه بدهند.
استقلال، پرسپولیس و تراکتور سه سهمیه مستقیم ایران در لیگ قهرمانان هستند و فولاد خوزستان هم باید در مرحله پلی آف به مصاف العین امارات برود.
انتهای پیام/
هیچ کشوری هنوز درخواست میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را نداده است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار