مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال اردبیل؛

مسابقات زیر ۱۶ سال استان اردبیل در هفته جاری برگزار می‌شود

1398/07/15 - 12:49 - کد خبر: 3729 نسخه چاپی

نصر: مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال اردبیل گفت: مسابقات زیر ۱۶ سال استان در هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، بهروز فریور در گفت وگویی اظهار کرد: کمیته مسابقات با بررسی و تحلیل وضعیت کمی و کیفی باشگاه‌های استان و بازنگری بازخوردهای مسابقات سال‌های گذشته و با توجه به قابلیت و ظرفیت‌های واقعی فوتبال استان اردبیل فعالیت سالجاری را آغاز و با تکیه بر برنامه‌ریزی اصولی که بر محور  ثبت باشگاه‌ها، برگزاری مسابقات و آموزش استوار بود عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به بخشی از عمکرد نیمسال اول سالجاری خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات نونهالان استان و برگزاری مسابقات زیر ۱۷ سال استان اردبیل در سالجاری انجام شده است.

مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال اردبیل برگزاری مسابقات امید و زیر ۱۵ سال استان را نیز یادآور شد و بیان کرد: ما برگزاری مسابقات زیر ۱۹ سال استان در هفته سوم و  مسابقات زیر ۱۶ سال را نیز در هفته جاری شاهد خواهیم بود.

فریور همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات پیشکسوتان استان اردبیل بیان کرد: برگزاری مسابقه دوستانه پیشکسوتان با تیم ملی و برگزاری جلسه هم‌اندیشی با سرپرستان تیم‌های استان انجام شده است.

وی راه‌اندازی سامانه ثبت قرارداد و قرعه‌کشی مسابقات جام حذفی استان اردبیل را از دیگر اقدامات این کمیته در سالجاری برشمرد.

انتهای پیام/

مسابقات زیر ۱۶ سال استان اردبیل در هفته جاری برگزار می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار