مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی؛

موکب‌های آذربایجان‌غربی روزانه به ۶۰ هزار زائر اربعین غذا خواهند داد

1398/07/15 - 12:43 - کد خبر: 3726 نسخه چاپی

نصر: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی با اشاره به آمادگی موکب‌های این استان برای ارائه خدمت به زائران امام حسین (ع) در اربعین امسال، گفت: ۱۹ موکب مردمی این استان روزانه ۶۰ هزار زائر را در سه وعده غذایی طعام می‌دهند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سیدحسن حسینی امروز در گفت و گویی به آمادگی موکب‌های آذربایجان‌غربی برای اسکان دادن ۱۴ هزار زائر به صورت روزانه، افزود: حدود ۶۰۰ خادم در موکب‌های این استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی اظهار داشت: تمامی خدمات بهداشتی، خوراکی، تغذیه و درمانی موکب‌های ایرانی و به تبع آن موکب‌های آذربایجان‌غربی در پیاده‌روی اربعین رایگان است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: موکب‌های این استان از ۱۰ مهرماه جاری به کربلا اعزام شده و در زمان مورد نظر در مسیرهای مشخص مستقر شده‌اند و از ۲۰ مهرماه ارائه خدمات را آغاز می‌کنند.

وی بیان کرد: موکب‌های آذربایجان‌غربی در سامرا، مهران، کربلا و در مسیرهای مابین کربلا و نجف استقرار می‌یابند و یک موکب مرزی ویژه بازرگان برای زائران خارجی تدارک دیده شده تا زائران اهل ترکیه و جمهوری‌آذربایجان بعد از استراحت در این موکب به کربلای معلا اعزام شوند.

امسال ۲۷ مهرماه مصادف با روز اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بوده و شماره حساب‌های ۱۲۲۵۸۱۲۷۱۷۸۵۱ بانک انصار و ۰۱۰۳۰۳۳۵۳۵۰۰ بانک ملی پذیرای کمک‌های مردمی به ستاد اربعین است.

انتهای پیام/

موکب‌های آذربایجان‌غربی روزانه به ۶۰ هزار زائر اربعین غذا خواهند داد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار