رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

افتتاح 255 طرح صنعتی و معدنی آذربایجان شرقی در دهه فجر

1399/11/16 - 13:13 - کد خبر: 37238 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تشریح بخشی از طرح‌های ملی و مهم آماده بهره برداری در استان، از افتتاح 255 طرح صنعتی و معدنی همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش نصر، حبیب امین زاده با بیان اینکه در راستای برنامه‌های محوری وزارت صمت در سال جهش تولید شاهد افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی و معدنی ملی در منطقه خواهیم بود، افزود: علاوه بر افتتاح دو مگا پروژه ملی آهک هیدراته اهر و فاز نهایی کنسانتره نفلین سینیت کلیبر، پروژه‌های دیگری بالغ بر 255 طرح صنعتی و معدنی ایجادی و توسعه‌ای آماده افتتاح است.
به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، وی ادامه داد: این طرح‌های ایجادی و توسعه‌ای، با سرمایه‌گذاری نزدیک به 4000 میلیارد تومان و اشتغالزایی 4600 نفر در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
وی همچنین ضمن اشاره به بخشی از مهمترین پروژه‌های استان به‌ویژه در سطح ملی، ادامه داد : تعداد هفت طرح و پروژه صنعتی، معدنی و تجاری قابل افتتاح با میزان اشتغال 394 نفر و سرمایه‌گذاری 5300 میلیارد ریال در بخش‌های مختلف نیز از جمله پروژه‌های ملی و مهم استان در راستای برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جهش تولید است.
انتهای پیام/
افتتاح 255 طرح صنعتی و معدنی آذربایجان شرقی در دهه فجر خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار