مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی:

رضایتمندی اصحاب فرهنگ و هنر مهمترین ملاک در ارزیابی مدیران فرهنگی است

1399/11/15 - 23:05 - کد خبر: 37208 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی گفت: رضایتمندی اصحاب فرهنگ و هنر مهمترین ملاک در ارزیابی مدیران فرهنگی است.

به گزارش نصر، علی غیاثی در آیین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در محل تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز، اظهار کرد: تکریم و توجه به اصحاب فرهنگ و هنر از مهم‌ترین رویکردهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی افزود: پرداختن به مناسبت‌ها و برنامه‌ریزی در رویدادهای مختلف ملی و مذهبی امری لازم است، اما کافی نیست و باید برنامه‌ی جامع و بلند مدت با آینده‌نگری در حوزه‌ فرهنگ و هنر از سوی مدیران فرهنگی ارائه شود.
وی با اشاره به لزوم بومی‌سازی سیاست‌های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها، تاکید کرد: نقش آذربایجان‌شرقی و تبریز با سابقه‌ی فرهنگی و گذشته‌ای درخشان باید بیش از پیش نمایان شود و این امر با بومی‌سازی سیاست‌های فرهنگی و معرفی مشاهیر و مفاخر این دیار امکان‌پذیر است.
غیاثی از تلاش‌های زنده یاد محمد محمدپور تقدیر کرد و از وی به عنوان مدیری خدوم، با جدیت و پیگیری و تلاش بسیار در عرصه فرهنگ و هنر یاد کرد.
وی هم‌چنین از سیدقاسم ناظمی به عنوان یکی از نیروهای فرهنگی استان که به حسن ظن و حسن شهرت در میان اهالی فرهنگ و هنر معروف است، یاد کرد و اظهار امیدواری کرد تا با همراهی و همکاری و حمایت مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر این عرصه بالنده‌تر از پیش شود.
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در این آیین از خانواده زنده‌یاد محمد محمدپور مدیرکل فقید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل شد و سیدقاسم ناظمی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان ‌شرقی معرفی شد.
انتهای پیام/
رضایتمندی اصحاب فرهنگ و هنر مهمترین ملاک در ارزیابی مدیران فرهنگی است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار