شیب کاهشی ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی ادامه دارد/ عادی نگاری در شرایط فعلی بسیار خطرناک است

1399/11/15 - 16:41 - کد خبر: 37192 نسخه چاپی

نصر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: آمار بستری‌ها و فوتی‌ها همچنان در استان رو به کاهش هست و اکثر شهرهای استان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش نصر، عباسعلی درستی امروزدر مراسم تجلیل از منتخبان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با گرامیداشت ایام دهه فجر و تبریک روز مادر و زن در خصوص وضعیت بیماری کرونا در استان گزارش داده و اظهار داشت: با بازدیدهای مشترکی که از واحدهای مختلف داشتیم به چندین واحد متخلف اخطار صادر شده و گندزدایی و سمپاشی محل‌ها و خانه‌های افراد مبتلا به کووید 19 و توزیع بسته‌های بهداشتی و حمایتی انجام شده و با مراقبت و رهگیری‌ها، استان ما فعلا در وضعیت مطلوبی قرار دارد و آمار بستری‌ها و فوتی‌ها همچنان رو به کاهش هست و اکثر شهرهای استان در وضعیت آبی قرار دارند.
وی ادامه داد: با این وضع موجود باز هم بیماری کرونا تمام نشده است و ماباید همچنان رعایت کنیم تا شاهد کنترل کامل در استان‌مان باشیم.
گزارش فارس حاکی است، در این جلسه از  15 نفر از منتخبان طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نمایندگی از تمام نیروهای حاضر در طرح با تقدیم هدیه و اهداء لوحی از طرف مسئولان جلسه تقدیر و تشکر بعمل آمد. 
انتهای پیام/
شیب کاهشی ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی ادامه دارد/ عادی نگاری در شرایط فعلی بسیار خطرناک است خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار