امام جمعه تبریز:

یکی از دستاوردهای انقلاب پیشرفت کشور در عرصه علمی است

1399/11/15 - 13:24 - کد خبر: 37168 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور پس از انقلاب اسلامی، یکی از دستاوردی بسیار بزرگ و افتخارآمیز است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه در جمع مسئولان و علمای شهرستان جلفا، پیشرفت ‌های جمهوری اسلامی ایران را مرهون دانشمندان تربیت یافته انقلاب دانست و افزود: این دانشمندان در حقیقت تربیت یافته مکتب انقلاب و امام راحل هستند.
وی افزود: جوانان ما از نسل همان مردانی هستند که انقلاب کرده و در هشت سال دفاع مقدس دشمن را پشت خاکریزها زمین گیر کردند و امروز این جوانان با هر سلیقه و پوششی، توسعه و پیشرفت را به معنای واقعی کلمه به منصه ظهور رسانده اند.
آل هاشم با تاکید بر اینکه نام ایران اسلامی با افتخار آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف سربلندانه می‌درخشد، اظهار داشت: پیشرفت در عرصه فناوری هسته‌ای، رونق تولید داخلی، مدال‌های رنگین ورزشی و همچنین سر بلندی در عرصه‌های پزشکی و درمانی کشور به برکت انقلاب و با تلاش مجاهدانه جوانان به دست آمده است.
وی دستاوردهای معنوی و فرهنگی انقلاب اسلامی ملت ایران را فراوان برشمرد و ادامه داد: شکوه نمازهای جمعه و جماعت، حضور نسل جوان در مراسم دینی از جمله شب های قدر و اعتکاف و نقش آفرینی در صحنه فرهنگی برای تببین هویت و اهداف انقلاب بخشی از این دستاوردهای بزرگ است.
آل هاشم شتاب روز افزون پیشرفت های علمی و پزشکی کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: سرعت پیشرفت علم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۱۱ برابر شده است که چنین رقمی در جهان و منطقه کم نظیر و بی مانند است.
وی با اشاره به برتری انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب‌های جهان، گفت: دشمن عصبانی از پیشرفت‌های علمی، صنعتی و هسته‌ای در برهه‌های مختلف با توطئه‌های نافرجام به جنگ ملت ایران آمده است که البته همیشه جز شکست چیزی دستگیرش نشده است.
امام جمعه تبریز یادآور شد: شکست عملیات های تسلیحاتی، کودتای نوژه، شکست در ابعاد مختلف پرونده هسته‌ای ایران، شکست حمله طبس، جنگ‌های افغانستان، عراق، یمن و حل مسئله فلسطین، طرح برکناری بشار اسد، پرونده حقوق بشر ایران در شورای امنیت، شکست طرح تابستان داغ و توطئه‌های سال ۸۸ نمونه‌هایی از راهبردهای نافرجام آمریکا در برابر ملت ایران است.
انتهای پیام/
یکی از دستاوردهای انقلاب پیشرفت کشور در عرصه علمی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار