گزارش اختصاصی نصر/

تحصن مقابل اتاق شهردار تبریز!

1399/11/14 - 12:38 - کد خبر: 37063 نسخه چاپی

نصر: تحصنی آرام و بی سر و صدا در گوشه ای از ساختمان شهرداری تبریز که گویا به امید شنیده شدن خواسته ها و فریادهایشان، در سکوت به انتظار نشسته اند.

به گزارش نصر، تعدادشان حدود ۴۰ نفری می شود و از کارمندان با سابقه ۲۰ ساله شهرداری گرفته تا تازه استخدام شده ها در بین شان دیده می شود.
و اما یکی از این تحصن کننده ها در گفتگو با خبرنگار نصر از درد و دل هایش گفت: در و دل هایی که دوست داشت "ایرج شهین باهر"، شهردار کلانشهر تبریز، به آن ها گوش دهد اما گویا آقای شهردار به دلیل مشغله زیاد کاری فرصت نکرده است پای صحبت های آنان بنشیند.
این تحصن کننده گفت: روز شنبه مقابل شهرداری و روز یکشنبه (دیروز) هم در شورا تحصن کرده بودیم، اما چون دیدیم کسی نیست که حرف های ما را بشنود و به خواسته هایمان عمل نماید، مجبور شدیم در مقابل درب اتاق آقای شهردار بدون سر و صدا بنشینیم تا شاید دلش به رحم بیاید و از اتاق خود خارج شود.
وی با بیان این که تمام مربیان مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز ۳۲۷ نفر هستند که ۱۰۰ نفر از آنان را کادر اداری این سازمان تشکیل می دهند، تصریح کرد: ما تحصن کنندگان از کادر اداری شهرداری تبریز هستیم، ولی چون قراردادمان رو به اتمام است، می خواهند عنوان قرارداد را از "کادر اداری" به "مربی" تغییر دهند که در این صورت علاوه بر این که حضورمان در محل کار یک در میان خواهد بود، بیمه هم تنها ۱۰ روز برای ما تعلق خواهد گرفت و حقوقمان به یک میلیون تومان تنزل خواهد کرد که در این صورت با این اوضاع اقتصادی مملکت باید از گرسنگی بمیریم.
این شهروند تبریزی با بیان اینکه از شهرداری تبریز تنها یک خواسته قانونی داریم، افزود: تنها خواسته ما اصلاح عنوان قراردادمان و دریافت حقوق پایه قانون کار است؛ الان بعد از این همه مدتی که به شهرداری خدمت کرده ایم، چرا ما را ناامید می کند؟ ما امیدمان تنها به این شغل است.
وی با اشاره به اینکه بعد از طی تمام راه های قانونی و عدم دریافت پاسخ مناسب، مجبور به تحصن شدیم خاطرنشان کرد: دیروز به تمام مناطق شهرداری ها بیانیه فرستاده شده است که تمام تحصن کننده ها اخراج هستند و حق حضور در محل کار خود را ندارند.
انتهای پیام/
تحصن مقابل اتاق شهردار تبریز! فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار