جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

دشمن در پی فلج کردن اقتصاد کشور است

1399/11/13 - 16:48 - کد خبر: 37062 نسخه چاپی

نصر: جانشین فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی گفت : تحریم‌ها یکی از واقعیت‌های ملموس کشور بوده و با قرار گرفتن در حساس‌ترین برهه، دشمن در پی فلج کردن اقتصاد کشور است.

به گزارش نصر، جانشین فرمانده سپاه عاشورای استان پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از نوشت افزار ایرانی - اسلامی که در سالن همایش‌های اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد گفت: نقش آفرینی اصناف، اتحادیه و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.
سردار اصغر عباسقلیزاده ادامه داد: در حال حاضر در حساس‌ترین برهه زمان قرار گرفته‌ایم که دشمنان در پی فلج کردن اقتصاد کشور هستند اما قشر اصناف در کنترل و مدیریت بازار و کمک‌های مومنانه تلاش خود را به کار گرفته‌اند.
وی افزود: حیثیت ما در دوران طاغوت، پایمال شده بود اما در سایه انقلاب و ولایت، به آزادی و امنیت دست یافته‌ایم.
جانشین فرمانده سپاه عاشورای استان اضافه کرد: امروزه تحریم‌ها واقعیت ملموس جامعه هستند که در این راستا باید با افزایش دادن اتحاد، مشکلات اجتماعی و اقتصادی که گریبان‌گیر آحاد جامعه شده است را نیز رفع کرد.
وی بیان کرد: این جنگ اقتصادی راحت‌تر از جنگ نظامی است چرا که در آن روزها کل دنیا بر علیه ما بود اما اکنون تولیدات ما به اکثر کشورها صادر می‌شود.
سردار عباسقلیزاده با اشاره به مضاعف شدن حمایت‌های دولت افزود: دولت باید در مسیر راه گشایی‌ها قدم برداشته و موانع قانونی در مجلس شورای اسلامی رفع شود.
انتهای پیام/
 دشمن در پی فلج کردن اقتصاد کشور است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار