مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در اختامییه "جشنواره جهاد گران سلامت دانشگاه های پیام نور کشور":

کادر درمان صحنه های ارزشمندی را خلق کردند

1399/11/13 - 16:29 - کد خبر: 37056 نسخه چاپی

نصر: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: کادر درمان صحنه های ارزشمندی را خلق کردند و هم گروه های مختلف مردمی در قالب امدادرسانی و خیریه جهادگری را نشان دادند که باید در تاریخ این کشور ثبت شود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در "جشنواره گرامیداشت جهادگران سلامت دانشگاه های پیام نور کشور" که امروز (دوشنبه) در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد، ضمن تبریک ایام میلاد فاطمه زهرا و روز زن و تشکر از همکاران دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، گفت: زیبایی ها و جلوه های بندگی خداوند که در جای جای آیین متبلور شده و در بعضی از صحنه ها هم فرصت تجلی آن پیدا می کند و گاهی بعضی از صحنه ها امکان ظهور انسان را تا آن اندازه فراهم می کند که انسان متعجب می شود مانند دوران دفاع مقدس و همچنین صحنه همایش و شور و مجاهدت دیگر، موضوع مبارزه با شیوع کرونا بود.
وی افزود: این ویروس در کل دنیا شیوع پیدا کرد و در ابتدا با صحنه ترس انگیز مواجه بودیم و در همین فضا که بعضی کشورهای غربی شاهد بروز غارت گری و نگران از بی رحمی ها نسبت به افراد مختلف بود اما در ایران شاهد صحنه های شورانگیز خدمت به بندگان خداوند بودیم هم در خط مقدم.
حجت الاسلام و المسلمین رستمی افزود: کادر درمان صحنه های ارزشمندی را خلق کردند و هم گروه های مختلف مردمی در قالب امدادرسانی و خیریه جهادگری را نشان دادند که باید در تاریخ این کشور ثبت شود.
وی ادامه داد: تهیه لوازم بهداشتی و توجه و فرهنگی سازی آن، کمک به کادر درمانی صحنه های ارزشمند مجاهدت بندگان خداوند بود و عزیزانی که جان خود را در مسیر مبارزه با گسترش این ویروس از دست دادند شهید می دانیم.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان این که نیازمند مشعل مجاهدت و شهادت در جامعه هستیم که رهنمای بشر در طول زندگی هستند، گفت: در زمانی که خیلی ها دنبال ناامید کردن مردم هستند، تصویرسازی زیبای این مجاهدت ها ارزشمند است و زیباسازی چهره جامعه را تلاش گران و مجاهدان در راه مبارزه با این ویروس بر عهده داشتند که جامعه را مدیون این تلاش گران هستیم.
انتهای پیام/
کادر درمان صحنه های ارزشمندی را خلق کردند فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار