به مناسبت ۱۲ بهمن؛

همایش بزرگ موتورسواران و اتومبیلرانان تبریز برگزار شد

1399/11/13 - 10:17 - کد خبر: 37007 نسخه چاپی

نصر: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی رژه بزرگ موتور و خودرو را با عنوان همایش بزرگ موتورسواران در راستای استقبال نمادین از معمار کبیر انقلاب از فرودگاه شهید مدنی تبریز آغاز شد.

به گزارش نصر، به نقل از روابط عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی، این رژه صبح امروز به حضور ۳۰ موتور ریس، استریت، اندرو و ۳۰ خودرو اسپرت، آفرود از فرودگاه شهید مدنی تبریز شروع شد و با گذر از معابر و میادین به دفتر آستان قدس رضوی واقع در ششگلان رسید و به همراه مسئولین آستان قدس رضوی به سمت بیت نماینده ولی فقیه آیت الله سید محمدعلی آل هاشم به مسیر خود ادامه داد.
در ادامه مسئول دفتر امام جمعه تبریز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از ورزشکاران و مسئولین هیات موتورسواری و اتومبیلرانی بابت این حرکت ارزشمند تشکر و قدردانی کرد.
 
 
 

 
 
 
 
 
در پایان نیز سیامک امیرخیزی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی هم با تبریک دهه فجر گفت: از جامعه موتورسواری و اتومبیلرانی که همواره با حضور خود یاد و خاطره آنروزها را زنده نگه داشتند قدرانی و تشکر کرد.
انتهای پیام/
همایش بزرگ موتورسواران و اتومبیلرانان تبریز برگزار شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار