خبر/

افزایش همکاری بین سازمان قطار شهری تبریز و حومه و کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی

1399/11/13 - 10:00 - کد خبر: 37006 نسخه چاپی

نصر: رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی گفت: استمرار نظام مند همکاری بین کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی و سازمان قطار شهری تبریز و حومه مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش نصر، استمرار نظام مند همکاری بین کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی و سازمان قطار شهری تبریز و حومه مورد تاکید قرار گرفت.
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری  آذربایجان شرقی گفت: اقدام به تعیین و معرفی کارشناس از طریق کانون از هر منظر که به موضوع نگاه کنیم، به نفع متقاضیان امور کارشناسی است.
مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت: همکاری بین سازمان قطار شهری تبریز و حومه و کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی به طور اصولی افزایش خواهد یافت.
در جلسه رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی با مصطفی مولوی فرد مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه لزوم بهبود خدمات و استمرار نظامند همکاری ها در حوزه های کارشناسی مورد تاکید قرار گرفت.
بنا به این گزارش، علی اکبر بالاگر در این جلسه گفت: اقدام به تعیین و معرفی کارشناس از طریق کانون از هر منظر که به موضوع نگاه کنیم، به نفع متقاضیان امور کارشناسی است.
وی افزود: نحوه تعاملات کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی و سازمان قطار شهری تبریز و حومه به عنوان یک الگوی مناسب همکاری مطرح است که برای طرفین منافع متقابل ایجاد خواهد کرد.
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: ارائه خدمات کارشناسی از سوی ما نوعی مسئولیت اجتماعی محسوب می شود که در روند انجام آن تامین کیفیت و سرعت مورد نظر متقاضیان در چهارچوب تعرفه مصوب قوه قضائیه اهمیت و اولویت دارد.
مصطفی مولوی فرد مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه نیز در این جلسه گفت: سازمان قطار شهری تبریز و حومه در کلیه زمینه ها به صورت نظام مند حرکت می کند و این اصل روابط ما را با کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی نیز متاثر خواهد کرد.  
 وی افزود: سازمان قطار شهری تبریز و حومه شرایط فعالیتی خاصی دارد و انتظار می رود با معرفی کارشناسان مجرب و عدالت محور این شرایط در بطن همکاری های فی ما بین و به ویژه در مقوله ارزیابی املاک مورد توجه قرار بگیرند.
مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه تصریح کرد: با نهادینه شدن ارتباطات سازمانی، میزان همکاری بین سازمان قطار شهری تبریز و حومه و کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اذربایجان شرقی به طور اصولی افزایش خواهد یافت.
در این جلسه باقری فر معاون مالی، پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و حبیب زاده مسئول املاک از طرف سازمان قطار شهری تبریز و حومه و نیز صبوری رئیس حراست و ساربان تاج احمدی رئیس روابط عمومی از طرف کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی حضور داشتند.
انتهای پیام/
افزایش همکاری بین سازمان قطار شهری تبریز و حومه و کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار