مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی مطرح کرد:

لزوم توجه ویژه مدیران زندان‌ به اشتغال و حرفه آموزی زندانیان

1399/11/12 - 20:22 - کد خبر: 36991 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی گفت: توجه ویژه به سرمایه انسانی و بالا بردن انگیزه آنان، اشتغال و حرفه آموزی زندانیان و تقویت کسب و کارهای زود بازده برای آن‌ها، سرلوحه عمل مدیران زندان قرار گیرد.

به گزارش نصر، حسن محمدیاری در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره زندان مرند ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: توجه به توانمندی مجموعه و برخورد مهربانانه با آنان را لازمه کار مدیریت یک مجموعه خوب است.
وی با بیان اینکه در مسئولیت‌هایمان باید هم رضایت خداوند و هم رضایت بندگان او را در نظر بگیریم، افزود: در مدیریت زندان باید ارتقای سلامتی همکاران و زندانیان با پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، توجه ویژه به سرمایه انسانی و بالا بردن انگیزه آنان، اشتغال و حرفه آموزی زندانیان و تقویت کسب و کارهای زود بازده برای آنها سرلوحه کار قرار گیرد.
مدیرکل زندان‌های استان ادامه داد: همچنین تعامل و همکاری با مقامات قضایی و سایر ادارت مرتبط، استفاده از ظرفیت دادرسی الکترونیک، ستاد دیه، انجمن حمایت، گروه‌های جهادی و خیرین از دیگر اولویت‌های کاری یک مدیر زندان است.
وی ضمن تقدیر از زحمات رئیس سابق زندان، اقدامات انجام یافته وی در طول مدیریتی در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی، اشتغال و حرفه آموزی و عمرانی و مددکاری را مطلوب اعلام و برای وی در سایر پست‌های مورد تصدی آرزوی موفقیت کرد.
به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، در پایان مراسم با اهدای لوحی از حسن سلیمانی رئیس سابق زندان مرند تجلیل و محمد عشقی به‌عنوان سرپرست جدید زندان مرند منصوب شد.
انتهای پیام/
لزوم توجه ویژه مدیران زندان‌ به اشتغال و حرفه آموزی زندانیان خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار