خبر/

تیم ملی هندبال ایران عازم دوحه شد

1398/07/15 - 10:23 - کد خبر: 3699 نسخه چاپی

نصر: تیم ملی هندبال ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک راهی دوحه شد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، تیم ملی هندبال ایران امروز با حضور علیرضا پاکدل و محمد رضا رجبی برای حضور در رقابت‌ها انتخابی المپیک، ایران را ترک کرد و راهی قطر شد. 

رقابت‌های انتخابی المپیک از روز پنج‌شنبه آغاز خواهد شد و تا آن زمان تیم ملی ایران چند دیدار تدارکاتی را در دوحه قطر جهت آمادگی هرچه بیشتر مقابل حریفان خود برگزار خواهد کرد.

در مراسم بدرقه علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به شرایط امروز ورزش کشور و به ویژه هندبال خطاب به ملی‌پوشان اظهار داشت: شما سربازان این وطن هستید و من مطمئنم از هیچ کوششی برای رقم زدن اتفاقی بزرگ فروگذار نخواهید کرد.

وی ادامه داد: با توجه به جمیع جهات و همه کمبودها، مردم ایران با امید فراوان شما را بدرقه کردند و در این کارزار سخت انتظار جنگیدن تا آخرین لحظه را از شما دارند.

رقابت‌های هندبال انتخابی المپیک 2020 در منطقه آسیا از پنج‌شنبه، 25 مهرماه 1398  و با حضور هشت تیم برتر آسیا در دو گروه چهار تیمی در دوحه قطر آغاز خواهد شد. تیم ملی هندبال ایران در گروه دوم رقابت‌ها با تیم‌های کویت، کره‌جنوبی و بحرین همگروه است و در گروه اول هم تیم‌های عربستان، قطر، هنگ‌کنگ و هند قرار دارند. 

در پایان این رقابت‌ها تنها یک تیم مجوز حضور در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو را به صورت مستقیم به دست خواهد آورد.

برنامه کامل بازی‌های تیم ملی در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

جمعه، 26 مهرماه 1398، ساعت 16:30: ایران - کره جنوبی

یکشنبه، 28 مهرماه 1398، ساعت 18:30: ایران - بحرین

سه‌شنبه، 30 مهرماه 1398، ساعت 18:30: ایران - کویت

انتهای پیام/

تیم ملی هندبال ایران عازم دوحه شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار