استاندار آذربایجان‌غربی؛

وضعیت ثبات نسبی کرونا در آذربایجان‌غربی شکننده است

1399/11/12 - 10:31 - کد خبر: 36943 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه وضعیت باثبات نسبی کرونا در استان وجود دارد، گفت: اگر شرایط بی‌تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تداوم یابد به طور قطع در اسفند ماه شاهد پیک چهارم کرونا خواهیم بود.

به گزارش نصر، محمدمهدی شهریاری شنبه‌شب در جلسه ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی از تلاش کادر درمانی، پرستاری و خدماتی و دستگاه های متولی مقابله با کرونا قدردانی کرد و افزود: وضعیت مناسب امروز محصول یک تلاش جمعی است که نباید با عادی انگاری و بی تفاوتی از بین برود.
وی اضافه کرد: متاسفانه آمار استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی کاهش یافته و این زنگ هشدار جدی به شمار می رود.
استاندار آذربایجان غربی افزود: هر نوع بازگشایی و تجمعی منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی است و باید همه موارد در این حوزه رعایت شود.
شهریاری از فرمانداران و دستگاه های مربوطه خواست که نسبت به اجرای دقیق محدودیت های هوشمند اقدام کنند.
وی اظهار کرد: همه ما نسبت به محدودیت های ابلاغی و فاصله گذاری کمی بی تفاوت شده ایم و باید بیش از این مراقب باشیم تا کرونا دوباره در استان خیز نداشته باشد.
به گزارش ایرنا، تاکنون نزدیک به ۱۰۴ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده  و بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر جان خود را بر اثر کووید ۱۹ از دست داده اند.
انتهای پیام/
وضعیت ثبات نسبی کرونا در آذربایجان‌غربی شکننده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار