مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز؛

۲۰۸ طرح‌ برق با بیش از ۴۷۱ میلیارد ریال در تبریز بهره‌برداری می‌شود

1399/11/12 - 10:17 - کد خبر: 36942 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰۸ پروژه شاخص برق با اعتبار بیش از ۴۷۱ میلیارد ریال در تبریز به بهره برداری می رسد.

به گزارش نصر، عادل کاظمی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه برق تبریز از نظر حجم و اعتبار ریالی پروژه‌ها در میان شرکت‌های توزیع کشور پیشتاز است، افزود: تعداد کل پروژه‌های انجام شده از ابتدای سال جاری در برق تبریز، ۲ هزار و ۵۴۶ فقره با یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.
وی اظهار داشت: در این دهه ۲۷ پروژه با اعتبار بیش از ۱۰۵ میلیارد ریال در بخش توسعه و احداث (تامین برق)، ۱۰۸ پروژه با اعتبار ببیش از ۱۰۵ میلیارد ریال در بخش کاهش تلفات، ۱۵ پروژه با اعتبار بیش از ۴۴ میلیارد ریال در بخش اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و یک پروژه بیش از سه میلیارد ریال در بخش توسعه‌ روشنایی معابر است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: سه پروژه با اعتبار بیش از ۱۱ میلیارد ریال در بخش اصلاح روشنایی معابر، پنج پروژه با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال در بخش ایجاد قدرت مانور، ۲ پروژه با بیش از ۲۸ میلیارد ریال در بخش توسعه‌ فیدرهای جدید و ۴۷ پروژه با اعتبار بیش از ۱۶۳ میلیارد ریال در بخش نیرورسانی از دیگر طرح های آماده بهره برداری در دهه فجر است.
کاظمی، همچنین با اشاره به احداث پست هوایی شهید جودی توسط امور برق ستارخان تبریز، ادامه داد: این پست در راستای کاهش طول فیدرهای فشار ضعیف و کاهش تلفات انرژی با صرف بیش از پنج هزار و ۳۰۰ میلیون ریال احداث شده است.
وی یادآوری کرد: در اجرای این پروژه، ولتاژ ۳۸۰ مشترک خانگی از ۱۷۰ ولت به ۲۱۵ ولت تقویت شد و کاهش بار و آزادسازی ظرفیت چهار دستگاه پست پربار همت‌آباد هوایی، جوبندگان، قره‌گوزلولر و انبارسردار انجام شد.
کاظمی، حفر ۳۳۰ متر کانال، کابل‌گذاری منوفاز به ‌طول یک هزار و ۱۰۰ متر، احداث پنج مورد فیدر فشار ضعیف، احداث ۲۵۰ متر کابل خودنگهدار ۹۵، نصب ۶ اصله تیر بتونی، نصب ۲۰۰ متر لوله‌ی پلی‌اتیلن ۱۰ اینچ فشار قوی، نصب یک دستگاه تابلو NH۶۳۰، راه‌اندازی ۴ فیدر معابر، نصب ۶ دستگاه چراغ ۱۲۰ وات LED خیابانی و ۱۸۰متر کابل آلومینیومی را از دیگر اقدامات این اداره در راستای احداث پست هوایی شهید جودی اعلام کرد.
بنا به این گزارش، شرکت توزیع نیروی برق تبریز حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک دارد.
انتهای پیام/
۲۰۸ طرح‌ برق با بیش از ۴۷۱ میلیارد ریال در تبریز بهره‌برداری می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار