خبر/

بهره‌برداری از 100 پروژه علوم پزشکی با اعتبار 1500 میلیارد تومانی در آذربایجان/ اضافه شدن 1000 تخت بیمارستانی

1399/11/11 - 22:57 - کد خبر: 36933 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: نزدیک به 100 پروژه با اعتبار بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و بیش از یک هزار تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی استان افزوده خواهد شد.

به گزارش نصر، محمدحسین صومی امروز در  در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تبریز با قدردانی از حمایت‌های استاندار آذربایجان شرقی در زمینه مدیریت کرونا در استان، اظهار داشت: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی در بین مدیران استان وجود دارد و امیدواریم نتیجه این تعامل‌های مثبت به پایان بیماری کرونا در استان منجر شود.
وی با اشاره به بخشی از موفقیت‌های کسب شده دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سطح ملی، گفت: نزدیک به 100 پروژه با اعتبار بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و بیش از یک هزار تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی استان افزوده خواهد شد.
استاندار آذربایجان شرقی که بدون اعلام قبلی در این جلسه شرکت کرده بود، با اهدای لوح سپاس از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همه مدیران و کارکنان بخش بهداشت و درمان استان و مدافعان سلامت قدردانی کرد.
انتهای پیام/
بهره‌برداری از 100 پروژه علوم پزشکی با اعتبار 1500 میلیارد تومانی در آذربایجان/ اضافه شدن 1000 تخت بیمارستانی خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار