استاندار آذربایجان شرقی:

مدیریت خوب بیماری کرونا در ایران، باعث حیرت بسیاری از مجامع بین‌المللی است

1399/11/11 - 16:10 - کد خبر: 36916 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدیریت خوب بیماری کرونا در ایران، باعث حیرت و تعجب بسیاری از مجامع بین‌المللی و سازمان بهداشت جهانی شده و برخی از کشورها به دنبال الگوگیری از کشور ما برای مدیریت هرچه بهتر این بیماری هستند.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تبریز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و مدافعان سلامت و با بیان اینکه فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مایه افتخار استان است، گفت: در سایه تلاش‌های مجاهدانه و ایثارگرانه کادر درمان و توجه مردم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شاهد کنترل بیماری کرونا در استان و کشور هستیم.
وی با اشاره به اهمیت تلاش برای نجات جان انسان‌ها در آموزه‌های دینی، افزود: روند مقابله با بیماری کرونا و بسیج همگانی در این خصوص، تداعی‌گر روزهای سخت دفاع مقدس است و امیدواریم با روحیه جهادی و ایثارگرانه، شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری در آینده نزدیک باشیم؛ با وجود مشکلات ناشی از بیماری کرونا و درگیری شدید بخش بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخش‌های علمی، پژوهشی و عمرانی نیز به رسالت‌های خود عمل کرده و موفقیت‌های ارزشمندی کسب کرده است.
وی خاطرنشان کرد: با وجود کاهش درآمدهای دولت و کاهش شدید فروش نفت، هیچ توقفی در روند حرکت توسعه‌ای کشور وجود ندارد و تمام مدیران برای خنثی کردن آثار تحریم‌ها تلاش می‌کنند؛ تحریم‌ها، فرصتی برای خودباوری و تکیه بر توان داخلی در بخش‌های مختلف است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پورمحمدی خاطرنشان کرد: با توجه به فشارهای شدید و بی‌تجربه بر کشور در چند سال اخیر، تاریخ از دولت‌های یازدهم و دوازدهم به عنوان یکی از کارآمدترین و فداکارترین دولت‌ها یاد خواهد کرد.
وی به تلاش دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام و انقلاب اشاره کرد و افزود: با وجود این تلاش‌ها روز به روز بر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی افزوده می‌شود و بسیاری از کسانی که در حسرت پایان نظام جمهوری اسلامی ایران بودند، به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند.چرخ عظمت و اقتدار انقلاب و جمهوری اسلامی، بزرگتر از آن است که در چاله‌های ریز متوقف شود و مطمئناً تهدیدهای دشمنان را به فرصتی برای خوداتکایی و شکوفایی در بخش‌های مختلف تبدیل خواهد کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این جلسه با قدردانی از حمایت‌های استاندار آذربایجان شرقی در زمینه مدیریت کرونا در استان، گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی در بین مدیران استان وجود دارد و امیدواریم نتیجه این تعامل‌های مثبت به پایان بیماری کرونا در استان منجر شود.
محمدحسین صومی با اشاره به بخشی از موفقیت‌های کسب شده دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سطح ملی، اظهار کرد: نزدیک به 100 پروژه با اعتبار بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و بیش از یک هزار تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی استان افزوده خواهد شد.
استاندار آذربایجان شرقی که بدون اعلام قبلی در این جلسه شرکت کرده بود، با اهدای لوح سپاس از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و کلیه مدیران و کارکنان بخش بهداشت و درمان استان و مدافعان سلامت قدردانی کرد.
انتهای پیام/
مدیریت خوب بیماری کرونا در ایران، باعث حیرت بسیاری از مجامع بین‌المللی است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار