مدیرکل ورزش و جوانان استان:

۷۷ هزار مترمربع به زیربنای اماکن ورزشی آذربایجان شرقی افزوده می‌شود

1399/11/11 - 15:26 - کد خبر: 36897 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از افتتاح پنج پروژه ورزشی در سطح استان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: از این طریق ۷۷ هزار مترمربع به زیربنای اماکن ورزشی استان افزوده می‌شود.

به گزارش نصر، ایوب بهتاج در این خصوص گفت: با فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پروژه‌های ورزشی در شهرستان‌های بناب، ملکان، کلیبر، مرند و تبریز افتتاح می‌شود و براساس آن ۷۷ هزار و ۴۵ مترمربع به زیربنای اماکن ورزشی استان اضافه خواهد شد.
وی افزود: پنج پروژه ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی زاوشت بناب، سالن ورزشی لک لر ملکان، زمین چمن مصنوعی مولان کلیبر، سالن ورزشی گله بان مرند و زمین چمن مصنوعی اسپیران تبریز به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح شده و در اختیار مردم شریف این مناطق قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: با پیگیری‌های دفتر فنی و مهندسی اداره کل، این پروژه‌ها تکمیل شده و در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.
به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، بهتاج هم‌چنین از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی به صورت حضوری و مجازی سخن گفت و اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه‌های ورزشی و فرهنگی را توسط هیات‌های ورزشی و سمن‌های حوزه جوانان برای گرامیداشت این دهه مبارک اجرا می‌کند.
انتهای پیام/
 ۷۷ هزار مترمربع به زیربنای اماکن ورزشی آذربایجان شرقی افزوده می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار