معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

عملکرد شهرداری در حوزه کودک، فراتر از وظیفه آن است

1399/11/10 - 23:06 - کد خبر: 36872 نسخه چاپی

نصر: معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ورود شهرداری تبریز در حوزه کودک در چارچوب وظایف فرهنگی اجتماعی این نهاد صورت گرفته است اما عملکرد آن فراتر از وظیفه شهرداری است.

به گزارش نصر، جواد رحمتی پیش از ظهر امروز  در آیین رونمایی از پروژه مشارکت کودکان در تدوین سند فرادست طراحی شهری تبریز اظهار کرد: علی‌رغم مناسب‌سازی شهر برای گروه‌های سنی و اقشار مختلف در چند سال گذشته، همچنان در این حوزه عقب هستیم.
او با اشاره به طرح مشارکت کودکان در تدوین سند فرادست شهری افزود: مسئله مشارکت، عمومی است و مختص کودکان نیست و هر اندازه شهر را عمومی کنیم، از نظر بهره‌مندی از شرایط نیز نتیجه بهتری می‌گیریم.
معاون فنی و عمرانی استاندار با اشاره به برخی دیدگاه‌ها در موضوعات فرهنگی شهر اعلام کرد: برخی دیدگاه‌های فرهنگی عرصه را برای ارائه خدمات تنگ می‌کند که باید اصلاح شود و شهرداری نیز در این زمینه باید همکاری کند.
او تأکید کرد: باید شهر را برای پیشگیری از جرائم زنده نگه داریم، چرا که ضعف کارکردهای دیگران در جامعه اعم از کوتاهی در آموزش، توزیع نامناسب ثروت، ناعدالتی صورت گرفته از سوی یک فرد، موجب انجام بزه می‌شود.
انتهای پیام/
عملکرد شهرداری در حوزه کودک، فراتر از وظیفه آن است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار