«فراکسیون آی نفس کش» رونمایی شد

1399/11/09 - 22:39 - کد خبر: 36840 نسخه چاپی

نصر: کتاب «فراکسیون آی نفس کش» با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه آذربایجان شرقی رونمایی شد.

به گزارش نصر،کتاب «فراکسیون آی نفس کش»، منتخبی از یادداشت‌های طنز «فرهاد باغشمال» در روزنامه سرخاب و هفته نامه آذر پیام در فاصله سال‌های ۸۶ تا ۸۸ شمسی، عصر چهارشنبه با حضور جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن استاد شهریار حوزه هنری آذربایجان شرقی رونمایی شد.
در این نشست، فرهاد باغشمال، نویسنده این کتاب اظهار کرد: این کتاب از بین ۸۰۰ یادداشت منتشر شده در مطبوعات با وسواس ویژه‌ای انتخاب شده است که ۵ نوشته در این کتاب، جایزه چندین جشنواره (دو جشنواره ملی، دو جشنواره منطقه ای، و یک جشنواره استانی) را دریافت کرده است.
در ادامه این نشست، این کتاب توسط صاحب نظرانی چون روح الله رشیدی، محمد عزیزی‌راد، سیدرضا علوی، سیدقاسم کاظمی، علی اصغر عزیزپور، لیلا حسین نیا، فرشید باغشمال و نقی فرشباف مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است، این کتاب شامل ۳۰ یادداشت طنز است که در بهار ۱۳۹۹ به نویسندگی فرهاد باغشمال که مسئول سلسله نشست های طنز زنجفیل حوزه هنری آذربایجان شرقی نیز است، منتشر شده است؛ ویراستاری و انتخاب مطالب «فراکسیون آی نفس‌کش» را لیلا حسین‌نیا انجام داده و طرح روی جلد آن را جابر اسدی کار کرده است.
انتهای پیام/
«فراکسیون آی نفس کش» رونمایی شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار