مدیرکل زندان‌های استان خبر داد:

آزادی ۸ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های آذربایجان شرقی با اجرای طرح "نذر هشتم"

1399/11/09 - 15:19 - کد خبر: 36818 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل زندان‌های آذربایجان شرقی و دبیر هیات امنای ستاد دیه استان گفت: در طی اجرای طرح “نذر هشتم” به یاد و نام امام هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) طی فراخوان ایرانیان برای مشارکت این طرح هشت زندانی جرایم غیر عمد در استان از زندان آزاد شدند.

به گزارش نصر، حسن محمدیاری در این خصوص اظهار کرد: طی فراخوان ایرانیان برای مشارکت در اجرای طرح “نذر هشتم” به یاد و نام امام هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)  ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان با بدهی دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.
وی افزود: بخشی از بدهی این زندانیان با کمک ۱۵۰ میلیون تومانی ویژه ستاد دیه و ارائه تسهیلات با ۲۰۰ میلیون تومانی و بخش اعظم این بدهی با پذیرش اعسار از سوی مرجع قضایی تامین شده است.
وی افزود: در حال حاضر ۳۷۴ زندانی غیر عمد با مبلغ بدهی ۱۷۰ میلیارد تومان در زندان هستند که با تامین ۱۳ میلیارد تومان این تعداد از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده برمی‌گردند. 
به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، محمدیاری خاطرنشان کرد: از این تعداد پنج نفر از زندان تبریز و سه نفر از زندان‌های استان آزاد شدند.
انتهای پیام/
 آزادی ۸ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های آذربایجان شرقی با اجرای طرح خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار