خبر/

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از نساجی خوی بازدید کرد

1399/11/09 - 14:53 - کد خبر: 36815 نسخه چاپی

نصر: مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یکروزه به آذربایجان‌غربی از نساجی خوی که یکی از واحدهای مهم تولیدی در شمال استان است، بازدید کرده و در جریان مشکلات این واحد قرار گرفت.

به گزارش نصر، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: نساجی خوی با ظرفیت تولید ۲۷ میلیون متر مربع انواع پارچه کتان و جین و بیش از ۱۴ هزار تن انواع نخ پنبه پلی استر و ویسکوز، یکی از واحدهای فعال آذربایجان غربی است.
غلامرضا بابایی ادامه داد: این واحد صنعتی با اشتغالزایی ۸۰۰ نفری در شهرستان خوی ایجاد شده و عاملی برای رونق اشتغال در شمال آذربایجان غربی است.
وی اظهار کرد: بازدید از زیرساخت‌های صنعتی واحد تولیدی محورسازان چی چست، تولید کننده انواع مخازن فلزی تحت فشار غیر کروی، تریلر حمل خودرو و تریلر کمپرسی از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه خواهد بود.
بابایی ادامه داد: حضور در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و بررسی چالش های صنعتی استان بخش پایانی این سفر یک روزه در ارومیه است.
بنا به این گزارش، آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم‌برخوردار کشور به شمار می‌رود اما با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید و جذب سرمایه آغاز شده‌ است.
انتهای پیام/
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از نساجی خوی بازدید کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار