با حضور مدیرعامل شرکت ملي مس ايران مطرح شد:

تحقق وعده های شرکت ملی مس در سونگون

1399/11/09 - 11:34 - کد خبر: 36796 نسخه چاپی

نصر: با حضور مدیرعامل شرکت ملي مس ايران، نماینده مردم شريف ورزقان و خاروانا در خانه ملت، رييس و اعضاي هيأت مديره و مدير مجتمع مس سونگون جلسه تولید مجتمع برگزار شد.

به گزارش نصر، در اين ديدار دهقاني ضمن اشاره به مشكل كمبود نيروي برق در شمال كشور و با توجه به ظرفيت سدهاي منطقه، خواستار ايجاد نيروگاه در منطقه شد.
وي همچين با اشاره به مشكل بيكاري جوانان منطقه، طرح هاي توسعه را عاملي مؤثر براي رفع اين مشكل اساسي نام برد.
دهقاني همچنين به ضرورت همسان سازي حقوق شركت هاي پيمانكاري و نيروهاي رسمي هم اشاره كرد و افزود: اين مهم مگر با حمايت ها و ارائه ي راهكارهاي قانوني و ايجاد حاشيه امن براي اين عزيزان ميسر نخواهد شد.
در اين جلسه همچنين بيات ماكو مدير مجتمع مس سونگون هم از روند روبه رشد توليد و طرح هاي توسعه ي مجتمع خبر داد و گفت: با وجود كمبود برق، با صرفه جويي حداكثري همكاران در بخشهاي مختلف مجتمع، خط توليد با قدرت تمام به كار خود ادامه ميدهد.

وي در ادامه ضمن تقدير از حمايت هاي سعدمحمدي
مديرعامل شركت ملي صنايع مس ايران ، افزود؛ حسب پيگيري ها و اقدامات صورت گرفته شاهد پيشرفت هاي خوبي در پروژه هاي برق، ابرساني، گاز رساني و ليچينگ هستيم و در اينده ي نزديك شاهد افتتاح كارخانه اهك هيدراته اهر و ابلاغ قراردادفاز ٣تغليظ و معرفي پيمانكار پروژه هاي كاتد خواهيم بود
بيات ماكو همچنين در اخر از تلاش تمام همكاران در شرايط بحران كرونا و محدوديت هاي آن تقدير كرد.
دسعدمحمدي مديرعامل شركت مس نیز از دستيابي شركت به ركوردهاي تاريخي خبر داد و گفت: ٣ الي ٤ درصد رشد در توليد را شاهد هستيم كه سود شركت امسال بالغ بر ١٧٠ هزار ميليارد بود و تا پايان سال به سود ٢٠٠ هزار ميليارد هم دست خواهيم يافت.
وي همچنين از اكتشافات حفاري ٨٣ هزار متري تا ١٠٠ هزار متري اشاره كرد و سرمايه گذاري ٢٠٠ هزار ميليارد ريالي دوپروژه فاز ٣ تغليظ و طرح كاتد را منشأ خير و عامل تحولات عظيم اشتغالزايي و سود و درامد منطقه عنوان كرد.
سعدمحمدي در پايان افزود: شركت مس خود را مكلف به اجراي پروژه هاي زيرساختي و بنيادي در منطقه در جهت آبادی و توسعه ي آن ميداند و رمز موفقيت و نيلِ به اين هدف با اتحاد و يكرنگي و همدلي و تلاش كاركنان  و پرسنل ميسر می شود كه موجب قرار گرفتن شركت در بين ١٠ شركت برتر جهان در حوزه ي صنعت مس خواهد بود.
انتهای پیام/
تحقق وعده های شرکت ملی مس در سونگون نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار