معاون گردشگری و سرمایه گذاری آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

شكل گيري، پايداري و توسعه گردشگري در هر جامعه نيازمند تداوم آموزش‌های تخصصی

1398/07/14 - 17:05 - کد خبر: 3678 نسخه چاپی

نصر: معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی شكل گيري، پايداري و توسعه گردشگري را نيازمند تداوم آموزش‌های تخصصی دانست.

به گزارش نصر، «احمد حمزه زاده» در دوره آموزشی مسائل امنیتی در صنعت گردشگری با اشاره به اهمیت آموزش در توسعه مباحث گردشگری، گفت: یکی از اجزای اصلی صنعت گردشگری، نیروی انسانی است که برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی برای این بخش، می‌تواند نقش مؤثری در ایجاد درک بهتر برای ارتقای سطح ارائه خدمات باشد.

وی با اشاره به برگزاری دورهای آموزشی متعدد طی هفته گردشگری توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: طبق اهداف تبیین شده در سند توسعه گردشگری در محورهای بازاریابی و تبلیغات، آموزش و ایجاد و توسعه زیرساخت های گردشگری، این اداره کل تلاش دارد، برنامه های متعددی با رویکرد آموزش در طی سال جاری و نیمه اول سال ۹۹ برگزار نماید.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری دروه های آموزشی تاثیر بسزایی در رشد سرمایه انسانی و اجتماعی در حوزه گردشگری دارد، اذعان داشت: با توجه به سیاستگذاری های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای ارتقای دانش فعالان این صنعت، آموز‌ش‌های گردشگری با رویکرد کیفی‌سازی ارائه خدمات در سطح استان برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان با اشاره به اهمیت آموزش در رشد و توسعه گردشگری و جذب گردشگر، افزود: نگاه ما در اداره کل به مباحث آموزشی مانند سرمایه گذاری است و برنامه ریزی های لازم در این رابطه با این هدف‌گذاری صورت پذیرفته است.

گفتنی است، دوره آموزشی مسائل امنیتی در صنعت گردشگری ویژه فعالان این صنعت روز ۱۳ مهر ۹۸ در سالن علافه جعفری دانشگاه پیام نور تبریز به مناسبت هفته گردشگری برگزار شد.
انتهای پیام/

شكل گيري، پايداري و توسعه گردشگري در هر جامعه نيازمند تداوم آموزش‌های تخصصی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار