پیش همایش شیخ محمد خیابانی فردا در تبریز برگزار می‌شود

1399/11/08 - 23:12 - کد خبر: 36772 نسخه چاپی

نصر: همایش روحانیت و حوزه به عنوان یکی از پیش همایش های شیخ شهید محمد خیابانی روحانی مبارز و بیدارگر فردا ۹ بهمن در مسجد جامع تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی گفت: با توجه به صبغه روحانیت این عالم مبارز و استکبار ستیز پیش همایش مذکور با حضور علما و اساتید حوزه های علمیه برگزار خواهد شد.
 حجت الاسلام الیاس ابراهیمی افزود: به دلیل اینکه شیخ شهید محمد خیابانی تحصیلات حوزوی خود را در مدرسه طالبیه به انجام رسانده و همچنین امامت جماعت مسجد جامع را نیز در مقاطعی بر عهده داشته است این مکان تاریخی و مقدس شهر تبریز برای این پیش همایش انتخاب شده و روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می شود.
 وی با اشاره به نقش روحانیت شیعه در شکل گیری جریانات انقلابی در تاریخ ایران و به خصوص منطقه آذربایجان گفت: در این پیش همایش سخنرانان و کارشناسان تاثیر علمای مبارز شیعه و همچنین شیخ شهید محمد خیابانی را در شکل گیری نهضت های اسلامی مورد بررسی قرار خواهند داد. 
 وی افزود: در این نشست علمی علاوه بر اساتید حوزه های علمیه آذربایجان شرقی و علما ، مسئول ستاد بزرگداشت شیخ شهید محمد خیابانی، حجت الاسلام دکتر میرتاج الدینی نیز به ارائه سخنرانی خواهد پرداخت.
ابراهیمی اعلام کرد: علاقمندان می توانند در این پیش همایش با آدرسهای اینترنتی www.hawzahnews.com/service/live و www.instagram.com/shahidkhiyabani به صورت مجازی شرکت کنند.
انتهای پیام/
پیش همایش شیخ محمد خیابانی فردا در تبریز برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار