مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مطرح کرد

اشرافیت اکثر دستگاه‌های آذربایجان‌شرقی نسبت به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

1399/11/08 - 14:19 - کد خبر: 36744 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: گزارش‌های جمع آوری شده نشان می‌دهد که اکثر دستگاه‌ها نسبت به اهمیت مقوله ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اشرافیت کامل دارند.

به گزارش نصر،بدر شکوهی در خصوص بازرسی از دستگاه‌های اجرایی و ادارات استانی و شهرستانی در حوزه عفاف و حجاب، اظهار کرد: مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور، سالانه دستگاه‌های متولی مربوط به ترویج عفاف و حجاب عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در این زمینه بررسی می‌کنند.
وی ضمن قدردانی از عوامل سازمان جهاد دانشگاهی استان در راستای همکاری در زمینه بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه ترویج عفاف و حجاب، گفت: امسال این طرح از ابتدای دی ماه تا 15 بهمن ماه اجرا می‌شود و تقریبا ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌ی ترویج عفاف و حجاب رو به اتمام است.
وی با بیان این‌که تبیین و ترویج مقوله‌ی عفاف و حجاب در جامعه، جا افتاده است، گفت: وضعیت دستگاه‌های اجرایی در بحث ترویج و تبیین عفاف و حجاب مطلوب است.
شکوهی با بیان این‌که تمامی مسئولان دستگاه‌های متولی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی نقش عمده‌ای در کسب رتبه‌ی برتر آذربایجان شرقی در کشور دارند، گفت: بر اساس اعلام مراجع رسمی وزارت کشور، مجموعه اقداماتی که در حوزه ترویج عفاف و حجاب در آذربایجان شرقی انجام شده، حائز رتبه‌ی اول کشوری است.
وی تاکید کرد: تلاش‌های لازم برای ترویج و تبیین و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب انجام می‌شود تا رتبه‌ی آذربایجان شرقی در سنوات بعدی نیز برتر باشد.
شکوهی با بیان این‌که نتایج بازرسی‌ها از دستگاه‌ها، موثر واقع می‌شود، گفت: اگر دستگاهی به شاخص‌ها بی توجهی کند، قطعا باید پاسخگو باشد، طی سال‌های گذشته بر اساس نتایج ارزیابی، نمره‌ی میانگین نیز مشخص می‌شد تا دستگاه‌ها نسبت به وضعیت خود پاسخگو باشند.
انتهای پیام/
 اشرافیت اکثر دستگاه‌های آذربایجان‌شرقی نسبت به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار