مصاحبه «نصر» از زوج کارآفرین تبریزی/

طراحی داخلی خاص برای افراد خاص / مبلمان و اکسسوار های لوکس با افرند

1399/11/18 - 15:30 - کد خبر: 36733 نسخه چاپی

نصر: مدیر مجموعه خانه معماران افرند گفت: هدف اصلی ما مطالعه به روز و تشخیص نیازهای جامعه است، در مجموعه ما هیچ کار عمده یافت نمی‌کنید و در همین راستا سعی کرده ایم انحصاری کار کنیم و کار عمده را فقط برای نمایندگان انحصاری انجام می‌دهیم.

به گزارش نصر، "سید سجاد آل عمران" فوق لیسانس معماری و کارآفرین هنرمند تبریزی است که از سال ۸۳ طراحی مبلمان و اکسسوار های لوکس را به همراه همسرش شروع کرده است.
" افرند" یک اسم اصیل ایرانی به معنی فر و شکوه؛ مجموعه معماری توانمند متعلق به زوج کارآفرین و هنرمند تبریزی است.
آل عمران بعد از یازده سال که تولید را شروع کرده است، گفت: از سال ۹۴ به بعد تولید در زمینه اکسسوار های معماری را شروع کردیم و اکنون مفتخریم بگوییم صفرتاصد تولید توسط مجموعه خودمان صورت می‌گیرد.


 
وی ادامه داد: با توجه به خواست بازار و برخی از مشتریان بر آن شدیم تا آن چیزی که مردم می‌خواهند را برایشان فراهم نماییم، یکسری متریال هایی وجود دارد که نیازمند طراحی جبری است.
وی افزود: استارت اولیه کار توسط همسرم پیشنهاد و سپس در سال ۹۴ استارت کار زده شد، با توجه به اینکه طرح ها تخصصی هستند و نیازمند فکر قبلی، به همراه همسرم بر آن شدیم تا تیمی تشکیل دهیم که این تیم را از دانشجویان خودمان راه‌اندازی کردیم و همه دانشجویان از نخبگان طراحی در محورهای تخصصی مربوطه خود هستند.


 
سید سجاد آل عمران گفت: در مجموعه ما طراحی که مشتری انتظار دارد و سفارش می دهد عین همان طرح را تحویل می گیرد، همان طرحی که در فکر مشتری است برایش فراهم می‌کنیم؛ چه در مبلمان، ست خواب، اتاق کودک و تمام صفر تا صد و یک واحد مسکونی که نیازمند طراحی داخلی است.
وی تاکید کرد: مطلقا از کیفیت کارمان کم نمی‌کنیم، تمامی کارهای ما برای یک طیف خاص با قیمت های مناسب است و البته کار های ما کار بازاری نیست.


 
آل عمران با اشاره به راهنمایی قبل از خرید برای مشتری توضیح داد: در مجموعه افرند صفر تا صد مشاوره و اجرای طراحی داخلی خانه را انجام می‌دهیم، قبل از خرید برای مشتری بر اساس اصول و زیبایی‌های که از لحاظ معماری معیار است توضیحات لازم را ارائه می‌کنیم و البته مواقعی است که مشتری اصرار دارد در قسمتی از خانه مثلاً دو پرده نصب شود و برایشان توضیح می‌دهیم که نصب دو پرده در آن قسمت از خانه زیبایی را به هم می زند و بهتر است که همان یک پرده زده شود، کار ما به خاطر کسب پول زیاد نیست.
وی ادامه داد: شرکت افرند با داشتن مجموعه ای از مشاوران اقتصادی، آرشیتکت و سایر و مشاوران تخصصی با ۳۰ نفر به صورت مستقیم فعال در خدمت مردم بهترین کار را ارائه می‌دهند و امیدواریم در روزهای آتی نفرات دیگری را جذب کنیم.


 
وی درباره متخصصانی که در مجموعه افرند کار می کنند، گفت: در مجموعه ما خیاط یک خیاط راسته دوز و معمولی نیست، بلکه از خیاطان مزونی تشکیل شده است که بهترین کار را به نمایش می‌گذارد، در این راستا یکی از شعار های اصلی ما این است که بر آنیم تا بیافرینیم هر آنچه در رویاهای شماست.
وی ادامه داد: هدف اصلی ما مطالعه به روز و تشخیص نیازهای جامعه است، در مجموعه ما هیچ کار عمده یافت نمی‌کنید و در همین راستا سعی کرده ایم انحصاری کار کنیم و کار عمده را فقط برای نمایندگان انحصاری انجام می‌دهیم؛ درخواست نمایندگی خارج از کشور از کشورهای آلمان و استرالیا داریم.


 
وی تاکید کرد: طراحی های مجموعه افرند کاملا با مطالعه و تحقیق است، انرژی که در کارهای افرند وجود دارد به هیچ عنوان علاقه و انرژی محصولی که در بازار است را ندارد.
سید سجاد آل عمران با اشاره به بازآفرینی و احیای برخی از طرح ها گفت: برخی از طرح‌های ما قدیمی هستند که ما آنها را بازآفرینی و به صورت مناسب احیا کرده‌ایم در حالی که مربوط به 100 سال قبل است اما احیای آنها کاملا دقیق و  با بالاترین کیفیت صورت گرفته است.
"فهیمه مداین" دانشجوی دکترای معماری است که در رابطه با مجموعه افرند گفت: مجموعه ما متشکل از دانشجویان خودمان است که می‌توانیم طراحی کامل صفر تا صد خانه را انجام دهیم.


 
وی ادامه داد: در ابتدای کار احساس کردم نیاز است تا مردم و مشتریان سبک ها را بشناسند و تفاوت را حس کنند، در اینستاگرام صفحه ای باز کردم و سبک ها را در آنجا را معرفی کردم که با استقبال خوبی مواجه شد.
مداین افزود: بندرعباس، ساری، زنجان و اصفهان از استان هایی هستند که نمایندگی های انحصاری محصولات افرند در آن استان ها هستند.
وی ادامه داد: در حال ساخت و تعریض کارخانه هستیم، برخی از کارهای افرند بسیار ارزشمند و محصول دست و توان و انرژی یک هنرمند است که در آن به کار گرفته شده است.


وی درباره خدمات مجموعه افرند گفت: مشتریان ما کسانی هستند که می‌دانند برای چه خریدی و کجا آمده‌اند، در مجموعه افرند به هیچ عنوان از کیفیت کار کم نمی کنیم، محصولات ما با گارانتی به معنی واقعی آن و هدف اصلی ما اعتماد مشتری است.
زوج کار آفرین تبریزی که با انگیزه و علاقه بیشتر از قبل برای کارآفرینی و عضوگیری هستند انتظار حمایت از هیچ ارگان و سازمانی را ندارند.
آدرس اینترنتی افرند www.afrandshop.com  و در اینستاگرام به آدرس afrand.interior
انتهای پیام/
طراحی داخلی خاص برای افراد خاص / مبلمان و اکسسوار های لوکس با افرند محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار