مدیر کل آموزش و پروش استان؛

۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بهسازی و نوسازی است

1399/11/07 - 11:13 - کد خبر: 36650 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل آموزش و پروش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فضای آموزشی خطرآفرین برای دانش آموزان در استان نداریم گفت: ۳۰ درصد مدارس استان نیازمند بهسازی و نوسازی است.

به گزارش نصر، جعفر پاشایی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مدرسه خیرساز در روستای سعید آباد در گفت و  گویی افزود: منابع دولتی برای بهسازی و نوسازی مدارس محدود است از این رو به دنبال جذب خیران در این حوزه از اولویت های آموزش و پرورش است.
وی با بیان اینکه در حوزه مدرسه سازی کارهای خوبی از سوی خیران استان انجام شده است گفت: تنها در ۵۶ ماه اخیر،   ۶۳ مدرسه در شهرستان ملکان از سوی خیران نوسازی و بهینه سازی شده که رقم قابل توجهی است.
پاشایی از کمک هفت میلیارد تومانی یکی از کارخانه داران استان برای ساخت مدرسه و بهسازی و تجهیز فضاهای آموزشی در روستای سعید آباد خبر داد و افزود: با بهره برداری از این فضاهای آموزشی، شاهد توسعه و بهبود فضا آموزشی در این روستا خواهیم بود.
وی با اشاره به شرایط کرونایی و اینکه آیا اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس است یا نه؟ گفت: برابر دستور العمل های ستاد ملی کرونا اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس نیست.
وی گفت: دانش آموزی در استان نداریم که از حوزه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش در زمان کرونایی خارج باشد و برنامه آموزشی آنها به طور مستمر پیگیری می شود.
آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بیش از ۷۰۰ هزار دانش آموز دارد که در ۱۸ هزار مدرسه با ۳۶ هزار کلاس درس تحصیل می کنند.
انتهای پیام/
۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بهسازی و نوسازی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار