رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور در گفت و گو با نصر:

نقطه ضعف تور سی وچهارم، نبود پتروشیمی بود

1398/07/14 - 14:30 - کد خبر: 3651 نسخه چاپی

نصر: رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور گفت: امسال جای باشگاه های پتروشیمی و شهرداری که در ادوار گذشته رکابزنان زیادی را به تیم ملی معرفی کرده بودند در تور سی و چهارم خالی بود و می توان گفت نقطه ضعف تور بود.

به گزارش نصر، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور در گفت و گویی در خصوص برگزاری تور سی و چهارم گفت: تور امسال از لحاظ کیفیت و پختگی در وضعیت مطلوبی قرار داشت و باید منتظر این باشیم که در سال های آینده پیشرفت این تور به حدی باشد که به سطح حرفه‌ای ارتقا پیدا کند.

وی افزود: این تور نیاز به حضور تیم های حرفه ای سطح بالای داخلی دارد که این موضوع با حمایت بخش خصوصی و اسپانسرها میسر می‌شود و یکی از مهم ترین موارد تور های دوچرخه سواری دنیا می باشد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور گفت: استان آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل باید شرایط حضور بخش خصوصی و اسپانسرها در رشته دوچرخه سواری را فراهم کنند تا در سال‌های آتی تیم های داخلی بهتر در این تور شرکت کنند و سطح فنی رکابزنان کشور افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: امسال جای باشگاه های پتروشیمی و شهرداری که در ادوار گذشته رکابزنان زیادی را به تیم ملی معرفی کرده بودند خالی بود و می توان گفت از نقطه ضعف تور به حساب می آمد.

قمری خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال با تلاش مسئولان سه استان و به خصوص استان آذربایجان شرقی تور سی وچهارم در وضعیت مطلوبی و بدون هیچ مشکلی برگزار شد که جای تقدیر و تشکر دارد .

وی تاکید کرد: با توجه به تحریم های اقتصادی حضور 12 تیم خارجی در تور بین المللی ایران- آذربایجان اتفاق بسیار مهمی است که با تلاش مسولان استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور گفت: در تور های دوچرخه سواری صرفا قهرمانی تیم های میزبان مهم نیست چون این کار با دعوت تیم های ضعیف می توان رقم بخورد بلکه حضور تیم های مطرح خارجی و کیفیت مهم است تا سطح تور افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

نقطه ضعف تور سی وچهارم، نبود پتروشیمی بود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار